Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΑΡΟΝΑΞΙΑΣ κ.κ. ΚΑΛΛΙΝΙΚΟ

Σεβασμιότατε,
       Γνωρίζετε πολύ καλά το σεβασμό μας προς το αξίωμά σας και την εκτίμησή μας για το πρόσωπό σας. Ίσως  χαρακτηρίσετε  αδόκιμο, τον τρόπο που επιλέξαμε  να επικοινωνήσουμε μαζί σας, αλλά πιστεύουμε ότι μερικές φορές η τυπικότητα λειτουργεί σε βάρος της ουσίας....

Είμαστε σίγουροι ότι το θέμα που άπτεται της αρμοδιότητος σας, αφορά τον εφημέριο της ενορίας μας κ. Θεόκλητο και απασχολεί την Κωμιακή, το γνωρίζετε πολύ καλά. Θα μας επιτρέψετε να αναφερθούμε  σε αυτό και να αποκαλούμε τον εφημέριο ως παπά σε εισαγωγικά.

Σεβασμιότατε,
Ο «παπάς» που  διορίσατε στη Θεοσκέπαστη, έχει εδώ και πολύ καιρό χάσει την «έξωθεν καλή μαρτυρία» διότι, αντί να συμπεριφέρεται σαν θρησκευτικός λειτουργός που ασκεί με συνέπεια και ευλάβεια τα λατρευτικά του καθήκοντα, συμπεριφέρεται με τρόπο προκλητικό, υποτιμητικό και ανάρμοστο προς την ιδιότητά του. Και λίγα λέμε!
Το αξίωμα της  ιεροσύνης , πιστεύουμε ότι δεν αρκεί μόνο να απονέμεται.  Το αξίωμα της ιεροσύνης ΚΑΤΑΚΤΑΤΑΙ με την καθημερινή άδολη και καλή συμπεριφορά.
Η εκκλησία μας Σεβασμιότατε, η Θεοσκέπαστη, είναι  στέγη και καταφύγιο  πιστών. Δεν είναι  χώρος εκτόνωσης  αισθητικών και ΑΛΛΩΝ  αντιλήψεων και ορμητήριο  δράσης ενός «παπά» που έχει φύγει  κυνηγημένος από  τις μισές ενορίες  της Ελλάδας …    
  Η  Κωμιακή Σεβασμιότατε, είναι τόπος ευλογημένος.  Δεν είναι καθαρτήριο ανομημάτων, Σπιναλόγκα και τόπος εξορίας για εξαγνισμό του κάθε λογής ενοριακά άστεγου «παπά».
Ο παπάς  για ένα απομονωμένο τόπο είναι ΑΝΑΓΚΗ. Ιδιαιτέρα για τους ηλικιωμένους που περιμένουν να ακούσουν να διαβάζεται το χαρτάκι τους με τα ονόματα «ΥΠΕΡ ΥΓΕΙΑΣ» ή «ΥΠΕΡ ΑΝΑΠΑΥΣΕΩΣ», να κοινωνήσουν, να κάνουν ένα ευχέλαιο ή ένα τρισάγιο…                                                                                                                                                                                                     Αυτή τους την ΑΝΑΓΚΗ και τη βαθειά τους ευσέβεια, ο «παπάς» την εξαργυρώνει με τρόπο μαστορικό, φθηνότερα και από τα «τριάκοντα αργύρια» του Ιούδα. Με τη σιωπηρή ανοχή τους για να μη μείνει το χωριό αλειτούργητο …
Το χτύπημα της  καμπάνας για ένα χωριό, είναι ίσως η Θεία μελωδία  που τους θυμίζει ότι Κάποιος εκεί ψηλά δεν τους έχει ξεχάσει…
Στην Κωμιακή Σεβασμιότατε δεν συμβαίνει αυτό.
Ο ήχος της καμπάνας της Θεοσκέπαστης ηχεί «φάλτσα» στ’  αυτιά μας γιατί τον ταυτίζουμε με την παρουσία του «παπά».
Του «παπά» που πάτησε και κομμάτιασε τον  ΣΤΑΥΡΟ, στη ρίζα του πλατάνου στην αυλή της εκκλησίας, έργο και προσφορά του Σταθάκη,  και τον πέταξε στα σκουπίδια! 
Του «παπά» που αλλοίωσε  εσωτερικά και  εξωτερικά την  εικόνα της Θεοσκέπαστης εισάγοντας «κιτς» και  «βλαχομπαρόκ» αισθητικές αντιλήψεις!
Του «παπά» που μετέτρεψε  το εκκλησιαστικό  μουσείο σε αποθήκη!
Του «παπά» που θα κάνει  το Πνευματικό Κέντρο, μάντρα για ζουλοπρόβατα!
Του «παπά» που γκρέμισε αυθαίρετα το  τέμπλο του Άι Γιώργη!
Του «παπά» που τα Φώτα έριξε στη θάλασσα  τον … Κατασταυρωμένο!
Του «παπά» που ξεχνά  να πάει στην εκκλησία να λειτουργήσει γιατί  κοιμήθηκε … ξημερώματα!
Του «παπά» που κομπάζει ότι έχει καταφέρει  οι μισοί να τον  θεωρούν «γαμπρό» και οι άλλοι μισοί  να τον θεωρούν  … «αδελφή»!
Του «παπά» που βωμολοχεί, αποπαίρνει και χαρακτηρίζει υποτιμητικά και  προσβλητικά ηλικιωμένους και απόμαχους  της ζωής!
Του «παπά» που διαδίδει ότι πρώτα θα τρελάνει τους ΒΑΡΑΒΒΑΔΕΣ και  μετά θα φύγει!
Του «παπά» που δεν  ακολουθεί το τυπικό της Θειας Λειτουργίας  αλλά διαβάζει περικοπές  Ευαγγελίων κατά βούληση, αρκεί να αναφέρονται  στο … Βαραββά, με απώτερο στόχο  να περιπαίξει τους Κωμιακίτες!
Του «παπά» που υμνεί  και αναπολεί τη …  ΧΟΥΝΤΑ!
Του «παπά» τέλος που  σπιλώνει υπολήψεις  και κατηγορεί  φανερά απροκάλυπτα και χωρίς κανένα αποδεικτικό στοιχείο τίμιους οικογενειάρχες ότι «ΚΛΕΒΟΥΝΕ ΤΟ ΠΑΓΚΑΡΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΩΝΤΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΩΡΕΕΣ ΤΗΣ ΘΕΟΣΚΕΠΑΣΤΗΣ»!!!
Σ’ αυτό το τελευταίο, επειδή αφορά την οικογένειά μας θέλουμε να σταθούμε.
Σεβασμιότατε,
Έκπτωση αξιών και άφεση  αμαρτιών σε θέματα κοινωνικής τάξης  και ηθικής ,
  ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.
Τον φερόμενο ως παπά η οικογένειά μας και όλο το χωριό στην αρχή τον καλοδέχτηκε, ένοιωσε ανακούφιση από την παρουσία του και του φέρθηκε με τον πρέποντα σεβασμό. Την πατροπαράδοτη Κωμιακίτικη φιλοξενία, την καλοσύνη και την ανοιχτή καρδιά ίσως την πέρασε για αδυναμία και ίσως νόμισε ότι έχει να κάνει με κοπάδι αμνών και όχι με ευσεβές αλλά σκεπτόμενο χριστιανικό ποίμνιο, που εύκολα θα το οδηγούσε στο μαντρί του.
Με τον καιρό  όμως φανέρωσε όλες τις «αρετές» του.
Φαρισαϊσμό, άκρατη υποκρισία, νοσηρό εγωκεντρισμό, φιλαυτία, εγωπάθεια και κάθε άλλο παρακλάδι  του κακού…
Αντί να ταράξει  με την παρουσία του και την  κοινωνική συμπεριφορά του  τα βαλτωμένα νερά της μονοτονίας μας, να μας συνεπάρει και να μας αφυπνίσει από το μακάριο λήθαργό μας, κατάφερε να αναστατώσει, να ξεσηκώσει και να διχάσει ένα χωριό.
Αυτοανακηρύχτηκε  προστάτης, ρυθμιστής και τιμωρός  των πάντων.
Κατασκεύασε ΚΛΕΦΤΕΣ και ζήτησε τον ηθικό και  κοινωνικό στιγματισμό  τους.
Μέχρις ενός σημείου τα κατάφερε γιατί όπως ξέρετε η φήμη πολύ εύκολα μεταδίδεται, παραποιείται και μεγαλοποιείται. Όταν προέρχεται και από παπά, τότε και να θέλει κάποιος να την αμφισβητήσει, δεν μπορεί γιατί θα θεωρηθεί … αμαρτία.
Έπρεπε  λοιπόν να αποδείξουμε  ότι δεν είμαστε  ελέφαντες και  να αποκαταστήσουμε  την τιμή και την  υπόληψή μας . Έπρεπε να πείσουμε μια μικρή  έστω μερίδα των συγχωριανών  μας ότι οι γονείς μας δεν μας  μεγάλωσαν με τα …  πρόσφορα της εκκλησίας, με τα λεφτά του  παγκαριού  και  τις δωρεές των  πιστών.
Κάτι μας  λέει Σεβασμιότατε ότι η σκιά αυτή θα μας ακολουθεί μια ζωή, γι αυτό είμαστε υποχρεωμένοι να πάρουμε και ΘΑ πάρουμε όλα τα νόμιμα μέτρα για να αποκαταστήσουμε την αλήθεια.
Γεγονός είναι ότι  έχουμε φθάσει στα όριά μας και ευχαριστούμε το Μεγαλοδύναμο που μας συγκρατεί και μας φωτίζει και δεν κάνουμε αυτό που ΕΠΡΕΠΕ να κάνουμε.
Να  γίνουμε συνεχιστές του μπαμπά μας  …του ΚΟΥΡΕΑ!!!
Όμως  έπρεπε να μην αφήσετε  τα πράγματα να εξελιχθούν και να φθάσουμε σ’ αυτό το αδιέξοδο και  σ’ αυτές τις ακρότητες. Γνωρίζατε και  γνωρίζετε πολλά  περισσότερα από  εμάς, τον στηρίξατε  και συνεχίζετε να τον στηρίζετε. Ίσως τα αποδεικτικά στοιχεία της Τράπεζας που σας επισυνάπτουμε, τα οποία αμφισβητεί (!!!) αλλά τα μαζεύει από τα καφενεία του χωριού για να μην ενημερωθεί ο κόσμος, και αποδεικνύουν την … αθωότητα μας, σας πείσουν ότι πρέπει να μην είστε απλός θεατής.
Σ’  αυτή τη δημόσια και  αληθινή εξομολόγησή  μας προσπαθήσαμε να είμαστε όσο  πιο συγκρατημένοι  γίνεται, δεν συμπεριλάβαμε τα κατάπτυστα λόγια του, την υποκριτική και καταίσχυνη συμπεριφορά του, γιατί δεν θέλουμε να φορτωθεί και να πληγωθεί το Σώμα της Εκκλησίας μας από τις πράξεις του. Η εξομολόγηση όμως πρέπει να είναι αμφίπλευρη.
Σεβασμιότατε,
Σε λίγες μέρες  μπαίνουμε στους «Χαιρετισμούς» και μετά στη «Μεγάλη Εβδομάδα». Θα είναι ότι χειρότερο το «Χαίρε, Νύμφη Ανύμφευτε» και το «Σήμερον κρεμάται επί ξύλου» να το ακούσουν τα στασίδια και στο άκουσμα του Θείου Λόγου να γίνονται συνειρμοί και να πλανάται η εύλογη απορία:
Είναι ένας μόνο ο «εσταυρωμένος»;
Αυτόν τον «παπά» δεν  τον χωράει ο τόπος  μας.
Ας  πάει λοιπόν στην ευχή της Παναγίας…
Με  αληθινό σεβασμό Γεώργιος  Βιτζηλαίος
Καλλιόπη  Βιτζηλαίου, Αντώνιος  Βιτζηλαίος, Δέσποινα  Μαύρου, Κατερίνα  Βιτζηλαίου, Δημήτριος Χωριανόπουλος, Μαρίνα  Βιτζηλαίου, Στέφανος  Χωριανόπουλος, Μαρία Βιτζηλαίου, Εμμανουήλ Καρούσης, Ιωάννα  Βιτζηλαίου
Βασίλειος Κορρές, Σοφία Βιτζηλαίου, Ιωάννης Γερονικολόπουλος, Στυλιανός Σ. Χωριανόπουλος, Γεώργιος  Σ. Χωριανόπουλος, Στέφανος  Δ. Χωριανόπουλος
Γεώργιος  Ε. Καρούσης, Δημήτριος Β. Κορρές, Γεώργιος  Β. Κορρές, Παναγιώτης  Β. Κορρές, Σταμάτης  Ι. Γερονικολόπουλος, Καλλιόπη  Δ. Χωριανοπούλου
Μαρία Δ. Χωριανοπούλου, Ελισσάβετ Ε. Καρούση, Κυριακή Ι. Γερονικολοπούλου
Μαρία Ι. Γερονικολοπούλου, Άννα  Α. Βιτζηλαίου, Μαρίνα  Α. Βιτζηλαίου
Μαργαρίτα Ι. Βιτζηλαίου , Καλλιόπη  Β. Κορρέ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: