Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Απάντηση της ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗΣ στην εφημερίδα ΚΥΚΛΑΔΙΚΗ για τα δημοσιεύματα περι της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου


Με το παρακάτω εκτενές δελτίο τύπου, η δημοτική παράταξη ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ Νάξου και Μικρών Κυκλάδων επιτίθεται στην εφημερίδα ΚΥΚΛΑΔΙΚΗ για τα δημοσιεύματά της, περι της κοινωφελούς επιχείρησης του Δήμου (τις οφειλές προς την διευθύντρια, τα προβλήματα του χώρου που στεγάζεται το ΚΔΑΠ-Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών κ.λ.π)

ΠΡΟΣ: «ΚΥΚΛΑΔΙΚΗ»
α) Κύριε  Καρανίκα
β) Κύριε  Βλαχάκη 
Εις απάντηση των δημοσιευμάτων σας στα  φύλλα 2462/16-03-11 και 2463/17-03-11 με «πηχαίους τίτλους» σας απαντούμε με αυτό το Ενημερωτικό Σημείωμα και παρακαλούμε όπως δημοσιευθεί στις ίδιες σελίδες της εφημερίδας σας (σελίδα 3).
ΔΗΜΟΤΙΚΗ  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ  ΔΗΜΟΥ ΝΑΞΟΥ
Με  απόφαση του τότε δημοτικού συμβουλίου, υπό τον κ. Κόκκοτα, στις 20/02/2002 ιδρύεται η Δ.Ε.Α.Δ. ΝΑΞΟΥ με τις παρακάτω δράσεις: α) Βοήθεια στο σπίτι, β) Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (ΚΗΦΗ) και γ) Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π). Η επιχείρηση χρηματοδοτείται από το Δήμο Νάξου με 20.000.000 δρχ. (58.659 €) και προσλαμβάνεται Γενικός Διευθυντής με προκήρυξη. Ξεκινάει να λειτουργεί με Διευθυντή τον  κ. Βανταράκη (στην πορεία θα προσληφθεί η κ. Μαργαρίτη). Οργανώνεται στο κτήριο του Δημοτικού Μεγάρου σε γραφείο στον υπόγειο χώρο, χωρίς προβλήματα, ένας χώρος ευάερος και ευήλιος και άνετος για τις ανάγκες του Γενικού Διευθυντή (τώρα θέλουνε μεγαλύτερο γραφείο).
Μπαίνουμε σιγά – σιγά με πρόεδρο  τον κ. Κόκκοτα, σε επιδοτούμενα προγράμματα της Ε.Ε., προσλαμβάνονται νοσηλεύτριες,  
...βοηθητικό προσωπικό για τις δράσεις «Βοήθεια στο Σπίτι» και για το Κ.Η.Φ.Η. και καθηγήτριες ή νηπιαγωγοί για το Κ.Δ.Α.Π., το οποίο στεγάζεται στις αίθουσες του Κ.Ε.Γ.Ε. ΝΑΞΟΥ, γίνεται μια ανακαίνιση του χώρου και όλα ήταν καλά και χωρίς παράπονα και προβλήματα. Εκτός του αρχικού κεφαλαίου ο Δήμος παραχωρεί στη Δημοτική Επιχείρηση την εκμετάλλευση τμημάτων των παραλιών του Δήμου Νάξου, τα έσοδα από το χειμερινό ΣΙΝΕΜΑ, τα έσοδα από τα πλαίσια υπαίθριας διαφήμισης (πινακίδες) και επίσης παραχωρεί ένα μικρό επιβατηγό αυτοκίνητο για το προσωπικό «Βοήθεια στο Σπίτι». Τα πράγματα εξελίσσονται κανονικά και ομαλά χωρίς προβλήματα, το προσωπικό που έχει προσληφθεί για τις δραστηριότητες αυτές, υπό την καθοδήγηση του εκάστοτε προέδρου και γενικού Διευθυντή, εκτελούν άψογα τα καθήκοντά τους και βοηθούν και εξυπηρετούν κόσμο και κοσμάκη, κατά περιόδους έφταναν πάνω από εξήντα άτομα ημερησίως για κάθε δράση. Παράπονα δεν υπάρχουν ούτε από το προσωπικό, ούτε από τους εξυπηρετούμενους, ακόμα και στα χωριά του Δήμου Νάξου και ούτε για τους χώρους που στεγάζονται οι δράσεις του Κ.Η.Φ.Η. και του Κ.Δ.Α.Π. Τώρα, μόλις διορίστηκε η νέα Διοίκηση ακούστηκαν ποικίλα προβλήματα και ειδικά για το χώρο του Κ.Δ.Α.Π., και μπορεί να ήταν παλιό κτήριο (1963) αλλά σε καλή κατάσταση και προτιμήθηκε από τους υπεύθυνους, για την ασφάλεια των παιδιών, με προαύλιο χώρο, ασφαλή κίνηση των παιδιών, ασφαλή πρόσβαση των γονιών με τα Ι.Χ. κάθε καλοκαίρι γινόταν μυοκτονία και απολύμανση των χώρων για την καινούργια χρονιά. Τους θερινούς μήνες, λόγω της θέσεώς του Κ.Ε.Γ.Ε., τα παιδιά μεταφερόταν στα διπλανά Δημοτικά Σχολεία και για αλλαγή χώρου αλλά και για εξυπηρέτηση περισσότερων παιδιών και οικογενειών. Ένα πρόβλημα υπήρχε με τις τουαλέτες, καίτοι πολλές φορές εκλήθησαν οι υδραυλικοί του Δήμου μας, δεν μπόρεσαν να δώσουν οριστική λύση. Όσο για τις αίθουσες, θα έπρεπε οι διδάσκοντες να είχαν ζητήσει να γίνει συντήρηση της οροφής  της κουζίνας που έχει φθαρεί το πλαστικό (και όχι σοβάδες) και ένας ελαιοχρωματισμός (από ότι έμαθα άλλαξαν γνώμη για την μεταφορά του ΚΔΑΠ στην Παιδική Βιβλιοθήκη – και άρχισαν την ανακαίνιση των αιθουσών καίτοι μπορούσαν να περιμένουν τις διακοπές του Πάσχα και να μην αναστατώσουν τώρα τις οικογένειες των παιδιών). Από τα μέσα του έτους 2008 ήρθε εγκύκλιος από το αρμόδιο Υπουργείο ότι για να συνεχίσουμε τα επιδοτούμενα προγράμματα από την Ε.Ε. έπρεπε η Δ.Ε.Α.Δ.Ν. να μετατραπεί σε κοινωφελή επιχείρηση.
Μετά  από αυτό έπρεπε να προχωρήσουμε σε ίδρυση Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης έως 31/12/2008 και δεν μπορούσε να έχει την εκμετάλλευση των παραλιών (για πρώτο βήμα), που ήταν και τα πολλά έσοδα, και έτσι οι παραλίες παραδόθηκαν στο Δήμο μας για εκμετάλλευση και ότι ο Δήμος θα μπορούσε σαν Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση να την χρηματοδοτεί απρόσκοπτα χωρίς προβλήματα. Αλλά, δυστυχώς, δεν ήταν έτσι τα πράγματα όπως αποδείχτηκε στην συνέχεια αφού άρχισαν τα οικονομικά προβλήματα της Δ.Ε.Α.Δ.Ν., γιατί έχασε τα έσοδα από τις παραλίες.
Μετά  το σχετικό έγγραφο του Υπουργείου, η Δ.Ε.Α.Δ.Ν. ανέθεσε σε ένα μελετητικό γραφείο στη  Σύρο να κάνει την  οικονομοτεχνική μελέτη για να γίνουμε  Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση. Πριν τελειώσει ο χρόνος, μας ειδοποίησε ο μελετητής ότι ήρθε καινούργια εγκύκλιος και παρατείνει την προθεσμία έως 31/12/2009, αλλά τα έσοδα είχαν φύγει από την Δ.Ε.Α.Δ.Ν., και έρχεται νέα ειδοποίηση που προέβλεπε ότι έως 31/12/2010 θα έπρεπε να έχουμε γίνει Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση. Έτσι προχώρησε η διαδικασία πιο γρήγορα και τελικά, μετά από αναβολές δυο χρόνων και πλέον, βγαίνει το Φ.Ε.Κ. 1614/06-10-2010 που μας κάνει Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Δήμου Νάξου με την επωνυμία ΔΗ.Κ.Ε.Δ.ΝΑ.
Ωστόσο  έχουν αλλάξει τον ρυθμό χρηματοδότησης για όλα τα προγράμματα, από τη μία μείωση των επιδοτήσεων (ειδικά για το Κ.Δ.Α.Π. και για το έτος 2008-2009) και με μεγάλη καθυστέρηση στις επιχορηγήσεις, με αποτέλεσμα να πληρώνει δαπάνες η Δ.Ε.Α.Δ.Ν. από άλλα έσοδα. Μετά τη δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως που γίναμε Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Δήμου Νάξου, έπρεπε να γίνει Δημοτικό Συμβούλιο και να ορισθεί Νέα Διοίκηση, αλλά οι αντιρρήσεις και οι επιστολές της τότε Μείζονος Μειοψηφίας από τις 07/10/2010 δεν δεχόταν συνεδρίαση του Δ.Σ. γιατί ήταν παράνομη, θα καθυστερήσει ο διορισμός της νέας διοίκησης και ούτε θέμα, ούτε λέξη δεχόταν για να έρθει σε συζήτηση.  
Μέχρι λοιπόν 31/12/2010 παραμένει η παλιά  Διοίκηση (στον αέρα), γιατί είμαστε  διοίκηση της  Δ.Ε.Α.Δ.Ν. και όχι  της ΔΗ.Κ.Ε.Δ.ΝΑ, αυτή η καθυστέρηση  θα φέρει και άλλα προβλήματα στη συνέχεια. Το προσωπικό που εργάζεται στις παραπάνω δράσεις έχει ως κάτωθι: α) Βοήθεια στο Σπίτι, άτομα (4), έχουν να πληρωθούν από 01/11/2010 έως 31/12/2010, οφείλεται το ποσό 13.700 €, που θα καλυφθούν από την τελευταία δόση της επιχορήγησης 2010. β) Κ.Η.Φ.Η., άτομα (3), έχουν να πληρωθούν από 01/11/2010 έως 31/12/2010, περίπου ποσό 13.000 €, που θα καλυφθούν από την τελευταία δόση της επιχορήγησης 2010, αυτά τα χρήματα θα πληρωθούν από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου. Η καθυστέρηση αυτή δεν οφείλεται στην Δ.Ε.Α.Δ. Νάξου, είναι οφειλόμενα χρήματα και σιγά – σιγά θα αρχίσουν να αποδίδονται. Μέχρι στιγμής έχει βγει η Κ.Υ.Α. για την επιχορήγηση της Βοήθειας στο Σπίτι, ενώ για το Κ.Η.Φ.Η. αναμένεται.
Το  οικονομικό πρόβλημα και η μεγάλη καθυστέρηση είναι στο προσωπικό του Κ.Δ.Α.Π., άτομα (3) και καθυστερεί η πρόσληψη μιας καθαρίστριας, για κάποιο διάστημα πηγαίνει η καθαρίστρια του Κ.Η.Φ.Η. Αυτοί, λοιπόν, οι εργαζόμενοι έχουν να πληρωθούν από 01/10/2009 έως 31/08/2010. Το πρόγραμμα αυτό έχει ενταχθεί στη δράση «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής», όπου ανάδοχος φορέας ήταν ο Οργανισμός Εργατικής Εστίας (Ο.Ε.Ε.). Λόγω ευθύνης του Ο.Ε.Ε. η σύμβαση με την Δ.Ε.Α.Δ.Ν. υπογράφεται τον Σεπτέμβριο του 2010. Από εκείνη την στιγμή ξεκίνησε η διαδικασία από την οικονομική υπηρεσία του Ο.Ε.Ε. για την καταβολή της επιδότησης που ανέρχεται στο ύψος των 56.000 € περίπου συν 3.300 € την εγγυητική που έχει καταθέσει η Δ.Ε.Α.Δ.Ν. Η διευθύντρια της Δ.Ε.Α.Δ.Ν., μάζεψε όλα τα δικαιολογητικά, όλες τις αποφάσεις που χρειαζόταν και τα κατέθεσε ως Δ.Ε.Α.Δ.Ν., αλλά δυστυχώς στις αρχές Δεκεμβρίου 2010 που μας ειδοποίησαν να εισπράξουμε την επιδότηση, η επιχείρηση ήταν «ΔΗ.Κ.Ε.Δ.ΝΑ» και ο Ο.Ε.Ε. ζητούσε βεβαίωση από την Περιφέρεια ότι δεν είμαστε Κοινωφελή Επιχείρηση, αλλά ήταν αργά γιατί υπήρχε η δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. και δεν μπορούσε η Περιφέρεια να μας την χορηγήσει. Άρχισε ένας αγώνας παραμονές Χριστουγέννων και μέχρι τις 31/12/2010 από την διευθύντρια της επιχείρησης, από τον Δήμαρχο κ. Μαράκη, από τον κ. Καρποντίνη και από τον Ευστάθιο Αγγελή, μήπως μπορούσαμε με τις γνωριμίες μας να βοηθήσουμε στην υπόθεση, ακόμη και τον Υφυπουργό Περιφ. Ανάπτυξης κ. Ρήγα ενεργοποιήσαμε, αλλά δυστυχώς ο Ο.Ε.Ε. ζητούσε τη βεβαίωση με εντολή λέει της Τράπεζας Ελλάδος, αλλά οι υπηρεσίες δεν μπορούσαν να μας χορηγήσουν λόγω του Φ.Ε.Κ. 1614/06-10-2010.  
Με 31/12/2010 ακυρώθηκε η επιταγή μας , χρήματα  δεν πήραμε και το προσωπικό του  Κ.Δ.Α.Π. έμεινε απλήρωτο (και όχι  ότι οι υπεύθυνοι αδιαφόρησαν). Έλεος – έλεος πια. Υπενθυμίζω ότι στον προϋπολογισμό του 2010, η τότε Δημοτική αρχή είχε βάλλει σε κωδικό για επιχορήγηση της Κοινωφελούς Επιχείρησης 30.000 € και τότε η Μείζων Μειοψηφία διαφώνησε, παρόλο που τους ενημερώσαμε ότι το προσωπικό της Δημοτικής Επιχείρησης παραμένει απλήρωτο. Τώρα πρέπει να υπογραφεί καινούργια σύμβαση με την νέα επωνυμία (όπως θα αναγραφεί στο νέο Φ.Ε.Κ.) και να κατατεθούν εκ νέου τα δικαιολογητικά με την καινούργια επωνυμία και να βοηθήσει και η            κ. Μαργαρίτη. Μέχρι σήμερα 08/04/2011 δεν έχει ακόμη δημοσιευθεί η νέα επωνυμία της Κοινωφελούς Επιχείρησης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Τα χρήματα έως 31/08/2010 θα εισπραχθούν από τον Ο.Ε.Ε. και θα αποδοθούν στους εργαζόμενους του Κ.Δ.Α.Π., εφόσον βγει το καινούργιο Φ.Ε.Κ. και νομιμοποιηθεί η νέα Διοίκηση. Για το λόγο αυτό, εμείς σαν Μείζων Μειοψηφία δεν κάναμε ένσταση για τη σύνθεσή της (το Υπ. Εσωτερικών λέει όπου αναφέρεται από την μειοψηφία εκπρόσωπός της, προτείνεται από το σύνολο της μειοψηφίας και όχι από τον Δήμαρχο). Σας ενημερώνουμε δε ότι από 01/09/2010 έως 31/08/2011 το πρόγραμμα έχει ενταχθεί και πάλι στο «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής», αλλά τώρα ανάδοχος είναι η Ε.Ε.Τ.Α.Α. Ούτε αυτή η σύμβαση δεν έχει υπογραφεί ακόμη για να αρχίσει να τρέχει η επιδότηση. Οι εργαζόμενοι λοιπόν στο Κ.Δ.Α.Π. έχουν να πληρωθούν από 01/10/2009, με την διαβεβαίωση της Διευθύντριας κ. Μαργαρίτη και των πιο πάνω υπηρεσιών, θα πληρωθούν όσα τους οφείλονται, δεν πρόκειται να μείνουν απλήρωτοι. Γι’ αυτό επαναλαμβάνω ότι ένα λάθος της τότε Μείζονος Μειοψηφίας, να μη γίνει συμβούλιο μετά τις 07/10/2010, δημιούργησε πολλά προβλήματα. 
Όλοι  οι εργαζόμενοι στο Βοήθεια στο  Σπίτι, στο Κ.Η.Φ.Η. και στο Κ.Δ.Α.Π. είναι με συμβάσεις ορισμένου  χρόνου.
Όλα τα παραπάνω πιστεύω ότι η κ. Μαργαρίτη τα έχει αναφέρει στη Νέα Διοίκηση και τα προβλήματα δεν έχουν σχέση με την παλιά Διοίκηση, ούτε και με τη νέα, αλλά οφείλονται στη γραφειοκρατία που ζει και βασιλεύει !
Και λέω  ότι η παλιά Διοίκηση δεν έχει καμιά ευθύνη γιατί όλα τα θέματα τα χειριζόταν με επιτυχία η κ. Μαργαρίτη και υπήρχε πολύ καλή συνεργασία με τους εκάστοτε προέδρους της Δ.Ε.Α.Δ.Ν. και τα συμβούλια και με τους κ.κ. Δημάρχους.
Καλό  λοιπόν είναι η Νέα Διοίκηση να μην κατηγορεί την παλιά Διοίκηση ότι για όλα αυτή φταίει.
Με  την υπ’ αριθμόν απόφαση 9/11 διορίζεται από το Δημοτικό Συμβούλιο επταμελές Διοικητικό συμβούλιο στην ΔΗ.Κ.Ε.Δ.ΝΑ και με την ίδια απόφαση ζητείται και αλλαγή της επωνυμίας σε «Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων» χωρίς η πλειοψηφία να λάβει υπόψη της την Μείζονα Αντιπολίτευση (43% του εκλογικού σώματος), αποκλείοντάς την  από την Διοίκηση της Κοινωφελούς Επιχείρησης. Η νέα διοίκηση δεν έχει ακόμη νομιμοποίηση σύστασης αφού δεν έχει δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Η οικονομοτεχνική μελέτη βιωσιμότητας της Κοινωφελούς Επιχείρησης προβλέπει ότι το κεφάλαιο σύστασης της επιχείρησης θα είναι 158.659 € ήτοι 58.659 € από τη σύσταση της Δ.Ε.Α.Δ.Ν., 30.000 € να δοθούν για το έτος 2010 και 70.000 € το 2011 για τις δραστηριότητες της ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ. Ο Δήμος μας θα μπορεί να επιχορηγεί τις δράσεις των προγραμμάτων εάν δεν υπάρχουν χρηματοδοτούμενα προγράμματα, αφήνοντας ακάλυπτη και τη Διευθύντρια και τις αποζημιώσεις των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου για τα συμβούλια που θα γίνονται. Η  κ. Μαργαρίτη έχει να πληρωθεί από την 01/10/2009 έως 31/12/2010 και ουσιαστικά τα μόνα χρήματα που οφείλει ο ΔΗΜΟΣ είναι ό,τι δικαιούται η      κ. Μαργαρίτη, η οποία εν μέρει και αυτή πίστευε ότι όταν γίνει «ΔΗ.Κ.Ε.Δ.ΝΑ» θα μπορούσε με την χρηματοδότηση του Δήμου να πληρωθεί. Σήμερα έχει κάνει επίσχεση εργασίας κατά της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης για ένα ποσό  περίπου 25.000 € συν τις εργοδοτικές εισφορές έως 31/12/2010.
Πού βρίσκεται  λοιπόν το χρέος των 150.000 € κύριοι της ΚΥΚΛΑΔΙΚΗΣ και επειδή μας προκαλέσατε να μιλήσουμε σας απαντούμε με στοιχεία και όχι με υπονοούμενα, αερολογίες και αοριστολογίες.
Η «ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ»  ΔΗΜΟΥ ΝΑΞΟΥ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ όπου μπορεί να βοηθήσει και της  το ζητήσουν θα προσφέρει τις υπηρεσίες της. Όποιες άλλες φωνές ακούγονται μέσα στο Συμβούλιο της Επιχείρησης δεν μας αφορούν και είμαστε πρόθυμοι να τα πούμε και από κοντά. Και το διετές πρόγραμμα δράσης πρέπει να υποβληθεί από την Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση και όχι από την Δ.Ε.Α.Δ. Νάξου για να μπορεί ο Δήμος να τις χρηματοδοτήσει.
Ο Πρόεδρος Δ.Ε.Α.Δ.Ν.                                          Ο Αντιπρόεδρος Δ.Ε.Α.Δ.Ν.   
ΚΩΝ/ΝΟΣ  ΚΑΡΠΟΝΤΙΝΗΣ                                    ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΑΓΓΕΛΗΣ
                                                                           Δημοτικός Σύμβουλος                   

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΜΑς ΟΛΟΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕς ΛΕΝΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΕΙΧΑΝ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙς ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗς ΜΙΧΑΛΟΥς ΑΥΤΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΜΗΝΑ?

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΛΕΤΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ..ΠΟΙΟς ΦΤΕΕΙ ΟΕΟ!!!Η ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΩΣΤΑ!ΕΦΟΣΟΝ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟς ΣΤΕΛΝΑΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΑΝ ΧΡΩΣΤΑς ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΕΙΝΟΥΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΤΑ ΕΤΣΙ ΑΡΓΟΥΣΑΝ ΟΙ ΠΛΗΡΩΜΕς ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΑΞΟ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ? ΤΑ ΑΛΛΑ ΝΗΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟΘΕΜΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑς ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΑΡΑ ΜΗΠΩς ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ?Ας ΤΟ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ