Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΔΡΥΜΑΛΙΑΣ

Ανακατατάξεις στη Δρυμαλία
Αντιδήμαρχος ο κ. Ν. Βλησίδης
Ο Δημοτικός ΣύμβουλοςΝίκος Βλησίδης ανέλαβε καθήκοντα Αντιδημάρχου στο Δήμο Δρυμαλίας, μετά τη διαγραφή και παραίτησητου κΜανώλη Δέτση, από το συνδυασμό και την παράταξη του Δημάρχου κΓιάννη Μπαρδάνη। Ανακατατάξεις αναμένεται να έχουμε και στη διοίκηση της Αναπτυξιακής εταιρείας«Αριάδνη», καθώς σύμφωνα με πληροφορίες τα ηνία αναμένεται να αναλάβει ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Αντώνης Μανιός, στη θέση του κ.Δέτση. Οι ανακατατάξεις αυτές προέκυψαν μετά τα τελευταία γεγονότα που έγιναν στο Δαμαριώνα.

Απάντηση Καλαϊτζή στο Μ. Δέτση
Εν τω μεταξύ, ο Μιχάλης Καλαϊτζής απαντάει στις δηλώσεις του Αντιδημάρχου Δρυμαλίας κ Μανώλη Δέτση, που φιλοξένησε το «ΒτΝ» στο περασμένο φύλλο. «Εύχομαι να είναι
η τελευταία φορά που θα σπαταλήσω χρόνο για να απαντήσω στην πρώην αντιδήμαρχο του Δήμου ΔρυμαλίαςΕδώ και πολλά χρόνια , με τον κύριο αυτό δεν ανταλλάσσω ούτε χαιρετισμό Εάν τύχει δε να συναντηθούμε σε σπίτια φίλων, ευγενικά αποχωρώ Στις ραδιοφωνικές παρεμβάσεις μου κατηγόρησα τον κο Δήμαρχο ότι υποθάλπει ανάξιους, χωρίς να αναφερθώ σε ονόματα Αν ήμουν Δημοτικός Σύμβουλος, ο ίδιος σήμερα θα εξακολουθούσε να είναι αντιδήμαρχος γιατί θα τον προφύλασσα, με τη συνεχή παρακολούθησή μου, και δε θα τολμούσε να σχεδιάσει αυτά που τελικά του στοίχισαν την αντιδημαρχία. Ούτε η παιδεία
μου, ούτε ο χαρακτήρας μου, μου επιτρέπουν να προβαίνω σε άσεμνες χειρονομίες σε οποιονδήποτε, πολύ περισσότερο στο συγκεκριμένο»

Δεν υπάρχουν σχόλια: