Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Απάντηση του Προέδρου του Περιφερειακού Συμβουλίου Νοτίου Αιγαίου κ. Θωμά Σωτρίλλη, στην τελευταία ανακοίνωση του Χαρ. Κόκκινου:

Εμφάνιση Θ. ΣΩΤΡΙΛΛΗΣ.JPG
«Συνάδελφε» εν όπλοις κ. Κόκκινε,
Από σεβασμό στον θεσμό που υπηρετώ και στους πολίτες του Νοτίου Αιγαίου που με εμπιστεύονται επί σειρά ετών, σου οφείλω μια σύντομη απάντηση σε όσα μου καταμαρτυρείς.
Κατά πρώτον, δεν με εξέλεξες εσύ. Εγώ έβαλα με 4544 σταυρούς στην παράταξη και κατ’ επέκταση σε εσένα, για να καταλάβεις την θέση που κατέχεις. Άρα εσύ είσαι ο πλέον αγαπητός του Περιφερειάρχη, που σου εμπιστεύτηκε αυτήν την
θέση την έμμισθη χωρίς να εκτεθείς στην μάχη του σταυρού.
Κατά το εθιμικό δίκαιο, ο πρώτος σύμβουλος σε σταυρούς καταλαμβάνει την θέση του Προέδρου. Όλοι δεν γεννηθήκαμε φωστήρες , αμειβόμενοι συνδικαλιστές, αλλά στην πορεία διορθώνουμε τυχόν λάθη και παραλήψεις, επειδή προερχόμεθα από διάφορους εργασιακούς χώρους, στους οποίους μοχθήσαμε και προσφέραμε στην κοινωνία. Εξ ου και η πρωτιά στις εκλογές. Και δεν είναι και η πρώτη φορά.
Το ότι δήλωσα ευθαρσώς ότι στην πορεία μου σαν πρόεδρος υπάρχουν και ατυχείς στιγμές, οφείλεται σε ειλικρινή αυτοκριτική, που την οφείλω στους συνεργάτες μου και στους ψηφοφόρους μου. Αυτό πρέπει να γίνεται από τον κάθε πολιτικό άνδρα που τιμά τον εαυτό του, την παράταξη που υπηρετεί και τους πολίτες που τον εμπιστεύτηκαν. Δείχνει αυτοσεβασμό, αξιοπρέπεια και πολιτικό ήθος.
Έρχομαι, τέλος, στο θέμα της έμμισθης θέσης. Γνωρίζεις πολύ καλά το μέγεθος της αποζημίωσης του Προέδρου και γνωρίζω επίσης, το ύψος της αποζημίωσης του Χωρικού Αντιπεριφερειάρχη. Μήπως θέλεις να αλλάξουμε θέσεις;
Πολύ πιθανό να τα καταφέρω και εκεί.
Εσείς μιλάτε για «δημόσιες σχέσεις». Εγώ μιλάω για ειλικρινείς, ανθρώπινες σχέσεις που δομήθηκαν χρόνια τώρα πάνω σε ισχυρές βάσεις, λόγω εντοπιότητας και περισσότερο με σεβασμό στην επαγγελματική μου απασχόληση.
Η παράταξη σήμερα βρίσκει τον δρόμο της και χωρίς εσένα.
Όλοι ενωμένοι δίνουμε τον αγώνα τον καλό, για το κοινό όφελος του Νοτίου Αιγαίου και της παράταξης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: