Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Αποχαιρετιστήριο Μύνημα Γεώργιου Πουσσαίου προς τους πολίτες του Ν. Αιγαίου

Αγαπητοί συμπατριώτες,
Ολοκληρώνοντας τον κύκλο της παρουσίας μου στην αυτοδιοίκηση, ως Αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων, νιώθω έντονα την ανάγκη να εκδηλώσω δημόσια ορισμένα από τα συναισθήματα που με διακατέχουν και σχετίζονται με την πολύχρονη πορεία μου στα κοινά του τόπου μου.
Είναι έντονη η ανάγκη μου να ευχαριστήσω όλους τους νησιώτες, Κυκλαδίτες και Δωδεκανήσιους, για την στήριξή σας που ήταν η πηγή της δύναμης και της δραστηριότητάς μου όλα αυτά τα χρόνια.
Από πλευράς μου, θεωρώ μεγάλη τιμή τη δυνατότητα που μου δόθηκε να προσφέρω στο Νότιο Αιγαίο έχοντας ως γνώμονα τρεις ουσιαστικές παραμέτρους: την αξιοκρατία, τη διαφάνεια και την υπηρεσιακή δεοντολογία, λειτουργώντας, θέλω να πιστεύω, χωρίς αποκλεισμούς και περιχαρακώσεις απέναντι στους πολίτες αλλά και με κοινωνική και Περιφερειακή συνοχή. Γιατί οι δικές σας ανάγκες, τα δικά σας κοινωνικά και αναπτυξιακά αιτήματα, η δική σας βούληση για την πορεία αυτού του τόπου, ήταν το δικό μου κεφάλαιο σ΄αυτήν την πολιτική διαδρομή.
Σήμερα κλείνει ένας κύκλος τρεισήμισι ετών, ορατού και μετρήσιμου αποτελέσματος.
Πιστεύω ότι μαζί με τους πολύτιμους συνεργάτες μου ανταποκρίθηκα στα καθήκοντα που μου αναθέσατε και τίμησα την εμπιστοσύνη σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, κάτω από τις συγκεκριμένες κάθε φορά αντικειμενικές συνθήκες που διαμορφώνονταν από το διοικητικό, πολιτικό και οικονομικό πλαίσιο εντός του οποίου λειτούργησε και λειτουργεί ο θεσμός της τοπικής αυτοδιοίκησης στη χώρα μας. Χωρίς να ισχυριστώ ότι δεν υπήρξαν παραλείψεις και λάθη, πλην όμως έχοντας επίγνωση του σημαντικού και πρωτοποριακού έργου που συντελέστηκε κατά τη διάρκεια τούτων των χρόνων, αισθάνομαι υπερήφανος γι’ αυτό το έργο του οποίου υπήρξα συντελεστής.
Αποχωρώ πλουσιότερος σε εμπειρία, γνώσεις και κυρίως συναισθήματα που μου χάρισαν άνθρωποι υπερήφανοι, γνήσιοι και αυθεντικοί…. Όλοι εσείς!
Φιλικά
Γεώργιος Ν. Πουσσαίος
Αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων

Δεν υπάρχουν σχόλια: