Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Νικόλαος Νάξου - Τήνου: "Είμαι Αρχιεπίσκοπος της Καθολικής Εκκλησίας"

Ο Αρχιεπίσκοπος Νάξου - Τήνου - Aνδρου - Μυκόνου π. Νικόλαος απάντησε στον ίδιο τον κ.
Ιερεμία αλλά και μέσω της Romfea.gr ως εξής:
ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΝΑΞΟΥ - ΤΗΝΟΥ - ΑΝΔΡΟΥ - ΜΥΚΟΝΟΥ
Τήνος 9/12/2013
Σεβασμιότατε Αδελφέ κ. Ιερεμία, Λυπούμαι ειλικρινά, αλλά είμαι υποχρεωμένος να σας επιστρέψω πίσω την επιστολή, την οποία μου στείλατε ως απάντηση στη δική μου επιστολή.
Θα την μελετήσω προσεκτικά μόνο, όταν αφαιρέσετε από αυτήν την έκφραση "Παπικός" και
«Παπικοί». Σας υπενθυμίζω ότι είμαι Αρχιεπίσκοπος της Καθολικής Εκκλησίας.

Εγώ δεν σας αποκαλώ «Πατριαρχικό» ! Λυπούμαι που όλα αυτά όχι μόνο τα γράφετε αλλά και τα διδάσκετε σε φοιτητές του 21ου αιώνα μετά Χριστόν.

Σας εκτιμώ ως Αρχιερέα και Αδελφό στην Αρχιεροσύνη. Αν επανέλθετε χωρίς τις παραπάνω διορθώσεις, η επιστολή σας θα έχει την ίδια τύχη με την πρόσφατα αποσταλείσα.

Στις 7/12/2013 ο Μακαριώτατος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος κατά την επίσκεψή του στο Ναό της Μεγαλόχαρης στην Τήνο, με την παρουσία Αρχιερέων, όλου του Κλήρου της Ορθοδόξου Εκκλησία της Τήνου, την παρουσία μου και αντιπροσωπείας ιερέων μου, και πλήθος κόσμου με προσφώνησε ως εξής: "Αγαπητέ Αδελφέ κ. Νικόλαε Μητροπολίτα των Καθολικών της Τήνου ... ".

Οι ίδιοι άγιοι, στους οποίους αναφέρεστε, δεν ευλαβούνται και από τον Μακαριώτατο; Δεν αντιλαμβάνεστε ότι είστε μία μειονότητα Αρχιερέων, ιερέων και λαϊκών μελών της Ορθοδόξου Εκκλησίας με αυτές τις απαρχαιωμένες αντιλήψεις;

Αν και καθηγητής έχετε να μάθετε πολλά ακόμη και εκτός από το γράμμα της Παλαιάς Διαθήκης, πρέπει σιγά σιγά να μπείτε στο γράμμα και προπάντων στο πνεύμα της Νέας Διαθήκης.
Υγιαίνετε!
Με πολλή εν Χριστώ αγάπη
+Νικόλαος,
Καθολικός Αρχιεπίσκοπος Νάξου - Τήνου - Aνδρου - Μυκόνου
και Μητροπολίτης παντός Αιγαίου

tiniaki.gr. Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2013 Εκκλησία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: