Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΙΡΠΙΛΙΔΗ

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ- ΑΠΑΝΤΗΣΗ

ΣΕ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ


Πέρασαν 4 κιόλας χρόνια. Ήμουν πολύ αισιόδοξος όταν ο παρών δήμαρχος ανέλαβε. Άλλωστε πίναμε καφέ μαζί . Ήταν φίλος μου. Αυτό βεβαία δεν σήμαινε ότι δεν είχα καταφερθεί θεσμικά εναντίον του από τότε που ήμουν στα ηλεκτρονικά ΜΜΕ, η όταν έγραφα σε τοπική εφημερίδα από τότε που ήταν αντιδήμαρχος δηλαδή, και έβλεπα κάτι στραβό. Συχνά πυκνά τον έπαιρνα τηλέφωνο. Νίκο εδώ υπάρχει αυτό το στραβό η υπάρχουν παράπονα για κείνο. Έτσι πίστευα ότι τότε από την θέση του δημάρχου θα μπορούσε να προσφέρει πολύ περισσότερα. Χρόνια στην αυτοδιοίκηση, μαθητής Κοκκοτα, ντόπιος. Σίγουρα είπα θα δώσει λύση στα προβλήματα που όλοι ξέρουμε και μας ταλαιπωρούν . Ο καιρός περναγε όμως και δεν έβλεπα έργο. Ο κόσμος που ήξερε ότι τον σήκωσα στην πλάτη μου, που ήξερε ότι πολέμησα για την εκλογή του στην αναμέτρηση με τον Λάζαρο, άρχισε να μου στέλνει πικρά μυνήματα. Κι εγώ στεναχωριόμουν . Πέρασα και τον είδα στο δημαρχείο. Του έδωσα τα μυνήματα που είχα, και του τόνισα ότι πρέπει να βιαστεί αν θέλει να ξαναβγεί δήμαρχος και αν θέλει να προσφέρει. Δεν έχω ανθρώπους μου έλεγε, η ότι η περιφέρεια δεν εγκρίνει τα έργα. Δικαιολογίες σκεφτόμουν. Αυτά όμως έλεγα κι εγώ έξω σε φίλους και γνωστούς προσπαθώντας να υπερασπιστώ το έργο του. Κατόπιν άρχισαν τα σχόλια και για συγγενικό του πρόσωπο. Παίρνει δουλειές μου έλεγαν, σκάνδαλο μου έλεγαν. Πάλι τα μήνησα στον Δήμαρχο. Όλα είναι νόμιμα μου είπε. Νίκο του είπα δεν φτάνει να είναι νόμιμα πρέπει να είναι και ΗΘΙΚΑ. Είναι; Οι ψίθυροι έγιναν καταγγελίες και βρήκαν στα ραδιόφωνα και την τηλεόραση. Οι δικαιολογίες ήταν λίγες και αδύναμες. Ήταν ακριβώς 2 χρονιά από την δημιουργία του συνδυασμού ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ του νυν δημάρχου, και ο δήμαρχος κάλεσε φίλους και μέλη του συνδυασμού στο δημαρχείο. Επικοινώνησα τηλεφωνικά με την ιδιαιτέρα του δημάρχου και ζήτησα την άδεια όταν πάω, να μπορέσω να πάρω το λογο, να μιλήσω σε όλους. Με κάλεσε η ιδιαιτέρα του και μου είπε ότι ο Δήμαρχος δέχτηκε. Στην σάλα του δημοτικού συμβουλίου και αφού μίλησαν άπαντες πήρα τον λόγο. Με το θάρρος του φίλου, του ανθρώπου που βοήθησε, και αυτού που ήθελε να βοηθήσει τον Δήμαρχο να επανεκλεγεί, τα είπα όλα. Ήμουν αμίληκτος. Επαίνεσα το έργο, Πομωνη, Πολυκρετη, Βαλλη, Λογαρα, ζήτησα από τους υπόλοιπους να δραστηριοποιηθούν, υποστήριξα τα Μ.Μ.Ε και τις εφημερίδες (άλλωστε από εκεί προερχόμουν) , ότι είναι μεν καταγγελτικά τα σχόλια τους , αλλά υπάρχει λόγος και κάνουν απλά τη δουλειά τους, και τέλος ξαναείπα ότι υπάρχει τεράστιο πρόβλημα της ανάμιξης συγγενικού προσώπου του δημάρχου σε προμήθειες η οποιαδήποτε άλλη οικονομική συναλλαγή. Καταλαβαίνετε ότι όταν αυτά ακούγονται δημόσια, από τα μικρόφωνα της σάλας του δημοτικού συμβουλίου, το ρήγμα φιλίας προς το πρόσωπο σου είναι τεράστιο. Έστω κι αν το κάνεις για καλό. Μετά από όλα αυτά, και τα γεγονότα του πολιτιστικού, (ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΩ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ ) το ρήγμα έγινε χαώδες και το χάσμα αγεφύρωτο. Αν και πίστευα ότι δεν θα ασχοληθώ ποτέ με τα κοινά σαν ενδυνάμει δημοτικός σύμβουλος , ένας λόγος του υποψηφίου Δημάρχου Μ.Μαργαριτη που συνάντησα στο φαρμακείο του με ταρακούνησε. Μου είπε. Καλά εσύ μια ζωή μόνο θα κρίνεις ; είσαι άξιο άτομο κι ενδιαφέρεσαι, γιατί δεν κατεβαίνεις στο τοπικό ψηφοδέλτιο μαζί μου; Αυτό ήταν. Δώσαμε τα χέρια και έκανα το βήμα. Αρκετοί με ρώτησαν, μα εσύ δεν είσαι δεξιός , πως και πηγές με τον Μαργαρίτη; φίλοι συνδημότες, το πρώτο πράγμα που άκουσα από τα χείλια του Μαργαρίτη ήταν . ΟΧΙ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΟΙ. Εξάλλου στις δημοτικές δεν ψηφίζεις κόμμα, ψηφίζεις ανθρώπους. Συγγνώμη αν σας κούρασα. Είμαστε οι περισσότεροι γνωστοί και φίλοι, έχω μάθει να λέω τα πράγματα επώνυμα, και δεν μ αρέσει να κρύβομαι πίσω από την ανωνυμία του Internet. Πιστεύω ότι ο δημοτικός σύμβουλος πρέπει να εξυπηρετεί τους συνανθρώπους του όχι για το προσωπικό συμφέρον τους, η το δικό του αλλά για το γενικό καλό, για το μέλλον των παιδιών μας, για το περιβάλλον, για την καθημερινότητα μας. Γι αυτό δεν θα δείτε καμιά διαφημιστική προβολή, σε κανένα μέσο ενημέρωσης για το πρόσωπο μου. Τα επόμενα χρόνια θα είναι καθοριστικά για το μέλλον και την ανάπτυξη μας, ο Καλλικράτης θα κόβει χρήματα παρά θα δίνει, κάθε υπόσχεση θα πρέπει να είναι μετρημένη απέναντι σε κουρασμένους και υποψιασμένους πολίτες. Πιστεύω ότι ο επόμενος Δήμαρχος θα είναι ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ και ο Συνδυασμός μας "ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ - ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ". Πιστεύω ακράδαντα ότι ο Μανώλης μας θα είναι πάντα αυτός που ξέραμε. ΤΙΜΙΟΣ, ΠΡΑΟΣ, ΕΡΓΑΤΙΚΟΣ,ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΣ. Τελειώνοντας θα ήθελα να δώσω τα προσωπικά συγχαρητήρια μου, στον ΘΑΝΑΣΗ ΓΡΥΛΛΑΚΗ και όσους τον στήριξαν μέχρι τέλους.

Ο ΣΥΝΔΗΜΟΤΗΣ ΣΑΣ

ΑΚΗΣ ΠΥΡΠΙΛΙΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: