Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Ευχαριστήριο μήνυμα του Χουζούρη Νικολάου Στεφάνου

Ύστερα από την ολοκλήρωση των δημοτικών εκλογών και την εκλογή μου ως Δημοτικός σύμβουλος στον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων με τον συνδυασμό ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδία μου για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπο μου, με την ψήφο σας, αναγνωρίζοντας έτσι την κοινωνική δραστηριότητα που είχα αναπτύξει για την επίλυση μικρών κ’ μεγάλων προβλημάτων του τόπου μας, μέσα από τους μαζικούς φορείς που υπηρέτησα κ’ υπηρετώ καθώς κ’ στον τέως Δήμο Δρυμαλίας που είχα
υπηρετήσει.
Σας διαβεβαιώνω ότι με την ανάδειξη μου ως δημοτικός σύμβουλος θα είμαι δίπλα σας κ’ θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις , με αποφασιστικότητα χωρίς συμβιβασμούς στις αρχές κ ΄ στις αξίες μου μακριά από κάθε είδους συμφέροντα να υπερασπιστώ  κ’ να αγωνιστώ, ώστε να συμβάλω στην ισόρροπη ανάπτυξη της Νάξου κ’ μικρών Κυκλάδων.

Με εκτίμηση
Χουζούρης Νικόλαος του Στεφάνου.  

Δεν υπάρχουν σχόλια: