Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Μήνυμα του υποψήφιου δημοτικού συμβούλου Κώστα Μαστρογιαννόπουλου

Δημοσιοποιώ την υποψηφιότητά μου για το Δήμο Νάξου και μικρών Κυκλάδων.Δεν θέλω να με επιλέξετε επειδή είμαι συγγενής, φίλος, συνεργάτης ή γνωστός σας.
Προτιμώ να αξιολογήσετε το χαρακτήρα μου, τη δράση μου στο χώρο του πολιτισμού, τη πορεία μου σε κοινωνικά σύνολα.
Σας ευχαριστώ όλους που με στηρίζεται σε αυτό το δύσκολο εγχείρημά μου. Έχω μάθει να δίνω τίμιους και όμορφους αγώνες με όραμα, με όρεξη και εργατικότητα.
Το παρελθόν μπορεί να μας διδάξει ώστε να φτιάξουμε ένα καλύτερο μέλλον για τούτο τον ευλογημένο τόπο, τη Νάξο μας.
Ο Δήμος μας χρειάζεται και νέο αίμα. Απαιτεί νέες και σύγχρονες ιδέες και στόχους με προοπτική για το καλό του νησιού μας.
Εύχομαι καλή επιτυχία στους συνυποψήφιούς μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: