Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Σχολιο του Γραμματέα Νεολαίας Πασοκ Κυκλάδων για τη στάση του Β. Πολύδωρα

Mε το Αφορμή το ΟΧΙ του Βύρωνα Πολύδωρα για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Ανάπτυξης, θα ήθελα να καταθέσω την σκέψη μου και την άποψη μου. Ο κύριος Πολύδωρας δήλωσε αυτό εχθές θέλετε να ψηφίσω εγώ αυτό, και η ιστορία μου; Ο πολιτισμός μου; Η ιστορία βέβαια του κύριου Πολύδωρα είναι μεγάλη. Αν ξεκινήσουμε από τα γαλάζια παιδιά που έπρεπε να αποκατασταθούν στο
δημόσιο, την πρόσληψη αγροφυλάκων που ήταν προεκλογική δέσμευση του Κυρίου Μητσοτάκη, την υλοποίησε το 2007, η ιστορία λέει ότι ήταν υπουργός στης μεγάλες φωτιές της Ηλείας, με θύματα και ολοκληρωτικές καταστροφες από τη φωτιά στο πέρασμα της, τότε βέβαια υπαίτιος ήταν ο στρατηγός άνεμος.. Σε ότι αφορά το πολιτισμό, τι να πει κανείς;; Πολιτισμός δεν είναι μόνο ο ορθός πολιτικός λόγος, αλλά και οι πράξεις. Μια πράξη του ήταν ο διορισμός της κόρης του όταν έγινε Πρόεδρος του Ελληνικού ως υπάλληλος της Βουλής. Κοινοβουλίου Με αυτά και με εκείνα τα ξέχασαν όλα αυτά με μιας οι βουλευτές του των Ανεξάρτητων Ελλήνων, και του Σύριζα και τον χειροκροτούσαν. Ο Γραμματέας της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ Κυκλάδων Δημητροκάλλης Σταμάτιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: