είχε την ευκαιρία η κ. Φτακλάκη να συζητήσει τα οργανωτικά θέματα που αφορούν στην έρευνα αυτή, η οποία και θα παρουσιασθεί στους φορείς της Ρόδου στις 29 Μαΐου από τον Γ. Διευθυντή του Ινστιτούτου, τον καθηγητήBernd Eisenstein.
Στο πλαίσιο της συνάντησης συζητήθηκαν επίσης, όχι μόνο τα θετικά μηνύματα που λαμβάνονται για τη φετινή τουριστική περίοδο αλλά και τα προβλήματα που παρουσιάσθηκαν τα τελευταία δυο χρόνια με τη μεγάλη μείωση των Γερμανών επισκεπτών, γεγονός που επηρέασε κατά πολύ τα νησιά μας, όπως τη Ρόδο και τη Κω, κατεξοχήν προορισμοί Γερμανών τουριστών. Συζητώντας τα αίτια αυτής της μείωσης, η κ. Tippmann τόνισε πως τα αποτελέσματα που θα προκύψουν από την έρευνα του Ινστιτούτου ουσιαστικά θα τεκμηριώνουν, για ποιους λόγους μειωθήκαν οι Γερμανοί επισκέπτες στη Ρόδο. Η κ. Tippmann επεσήμανε επίσης, την ανάγκη στροφής από το παραδοσιακό τουριστικό προϊόν, σε νέες μορφές ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ δημιουργώντας ένα destination brand για κάθε προορισμό. Ο ήλιος και η θάλασσα δεν αρκούν για να γίνει ο προορισμός ελκυστικός είναι ανάγκη να οικοδομηθεί μια ισχυρή ταυτότητα.
Η κα Φτακλάκη υποστηρίζοντας τις ίδιες θέσεις, αρχικά δήλωσε ικανοποιημένη με την πορεία της έρευνας αυτής, η οποία σηματοδοτεί μια νέα επιστημονική συνεργασία με το Ινστιτούτο Μάνατζμεντ και Τουρισμού της Γερμανίας συμβάλλοντας στον επανασχεδιασμό της τουριστικής μας πολιτικής. Η έρευνα είναι πολύ σημαντική γιατί θα αποτυπώνει τις απόψεις των Γερμανών τουριστών για τη Ρόδο, τις ανάγκες τους καθώς, και τις προτιμήσεις τους για τους προορισμούς, τα αποτελέσματα λοιπόν θα παρουσιάσουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και σίγουρα θα προβληματίσουν τους αρμόδιους φορείς του τουριστικού κλάδου. «Είναι πολύ σημαντικό να λαμβάνεις στο σχεδιασμό σου τις ανάγκες και τις τάσεις των επισκεπτών σου ούτως ώστε, να κάνεις ακόμα πιο ελκυστικό και πιο ανταγωνιστικό το τουριστικό σου προϊόν» ανέφερε χαρακτηριστικά η κα Φτακλάκη.
Η αντιπεριφερειάρχης στο σημείο αυτό, ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους και για το Στρατηγικό σχέδιο της Περιφέρειας, με τη στροφή στον ποιοτικό τουρισμό και την ανάπτυξη νέων μορφών τουρισμού να αποτελούν προτεραιότητες της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου τονίζοντας παράλληλα η κα Φτακλάκη, πως οι τοπικές κοινωνίες είναι πλέον έτοιμες για ευρύτερες συνεργασίες και για αλλαγή στον τρόπο διαχείρισης των προορισμών. Ολοκληρώνοντας τη συνάντηση η αντιπεριφερειάρχης προσκάλεσε τον Γερμανό πρέσβη στη Ρόδο με αφορμή την παρουσίαση της έρευνας, πρόταση που αποδέχτηκε ο πρέσβης με ιδιαίτερη χαρά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου