ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΠΑΠΑ" ΘΕΟΚΛΗΤΟ
απάντηση της Επιτροπής των φορέων της Κωμιακής
στον μητροπολίτη Παροναξίας
για το σκάνδαλο του Θεόκλητου Ρενέση
Περιμέναμε από τη μητρόπολη Παροναξίας μια ουσιαστική απάντηση για το μεγάλο σκάνδαλο που πλήττει τη μητρόπολη και σκανδαλίζει το λαό όχι μόνο της Κωμιακής και του Σκαδού, αλλά ολόκληρης της Νάξου, συμπεριλαμβανομένων και των τίμιων και αγωνιστών ναξιωτών κληρικών, που είδαν, άκουσαν και ξέρουν για τον ρασοφόρο αυτό. Ο Σεβασμιότατος ούτε λίγο ούτε πολύ, στη χτεσινή (14.3.2012) ανακοίνωσή του καταλογίζει ευθύνες στους Κωμιακίτες γιατί, λέει, του ζητούσαν να φέρει παπά στην Κωμιακή. Ναι, σεβασμιότατε, παπά σας ζητούσαμε. Εκείνο για το οποίο μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε είναι ότι δεν μας φέρατε παπά. Εσείς «κουβαλήσατε» στη Νάξο αυτό το «πρόσωπο». Δεν ξέρατε τον βίο και την πολιτεία του στην Άνδρο; Δεν ζητήσατε τον ογκώδη
φάκελό του από τον συνάδελφό σας στη Σύρο; Δεν ξέρατε λέτε, δεν ρωτήσατε όμως; Πώς μόλις αυτός έφτασε στην Κωμιακή ήρθαν και τα ...χαμπέρια του ότι είχε εκδιωχθεί από την Άνδρο και μόνο εσείς δεν τα μάθατε; Χρειάστηκε, αναφέρει η ανακοίνωση, ενάμιση περίπου χρόνο ο Σεβασμιότατος για να πληροφορηθεί για τα ...θεάρεστα όπως τα χαρακτήρισε από άμβωνος στις 7 Σεπτεμβρίου 2010, έργα και ημέρες στην Κωμιακή του απίθανου αυτού ρασοφόρου, όταν εμείς και πολλοί άλλοι, γραπτά, προφορικά, με ανακοινώσεις, δημοσιεύματα στον τοπικό τύπο, ήδη από τις αρχές του 2010, τον καταγγέλλαμε για την περίεργη συμπεριφορά του, για τις καταστροφές που προκάλεσε στις αγιογραφίες της Θεοσκέπαστης, στο βυζαντινό εκκλησάκι του Άη Γιώργη, για τις περίεργες και επίμονες δραστηριότητές του με ταπαλιά, πολύτιμα και ιστορικά κειμήλια της Θεοσκέπαστης, μεγάλης αρχαιολογικής αξίας και ζητούσαμε την παρέμβαση του δεσπότη. Αυτές τις παράνομες δραστηριότητές του η ανακοίνωση της μητρόπολης τις χαρακτηρίζει ως ...«βάψιμο τοίχων, διόρθωση και συντήρηση ιερών σκευών, ανακαίνιση εξωκκλησίων...». Συγχαρητήρια σεβασμιότατε. Τον επαινέσατε εξ άλλου και από άμβωνος στον πανηγυρικό εσπερινό στην εορτή της Θεοσκέπαστης στις 7 Σεπτεμβρίου 2010, με φόντο μάλιστα τις ...κατεστραμμένες και καλυμμένες με πλαστικό χρώμα αγιογραφίες της Θεοσκέπαστης (υπάρχει αναρτημένο στο διαδίκτυο το σχετικό video).Οι καταστροφές αυτές, η παράνομη μεταφορά στην Αθήνα δεκάδων παλαιών κειμηλίων, πολύτιμων παλαιών Ευαγγελίων, εικόνων, ασημένιων καντηλιών κ.λπ. από την Κωμιακή και το Σκαδό είναι για σας «βάψιμο τοίχων, διόρθωση και συντήρηση ιερών σκευών..ανακαίνιση εξωκκλησίων...».Έτσι απλά ξεπερνάτε αυτό το πρόβλημα. Είναι δυνατό, σεβασμιότατε, σε διάστημα μιας εβδομάδας να συντηρηθεί ένα παλαιό φθαρμένο ασημοκαλυμμένο Ευαγγέλιο; Ασφαλώς όχι, απαιτούνται πολύμηνες και δαπανηρές εργασίες. Άρα γιατί αυτά τα κειμήλια έφυγαν στην Αθήνα και γύρισαν μόλις μετά από ...μια εβδομάδα; Ποιος θα μας απαντήσει τι συνέβη;
Αγνοούσε η μητρόπολη Παροναξίας, όπως αναφέρει η ανακοίνωση, και την προκλητική του συμπεριφορά, που έγινε όμως αντιληπτή στην Κωμιακή από την πρώτη μέρα της παρουσίας του στο χωριό.
Τα σημάδια για το ποιόν αυτού του «κληρικού» σεβασμιότατε στην Κωμιακή φάνηκαν από την αρχή της άφιξής του στο χωριό. Και τα μηνύματα ήταν έντονα και πυκνά και εσείς τα είχατε λάβει ΕΓΚΑΙΡΑ. Ένας άνθρωπος με τέτοια πρωτοφανή προκλητική συμπεριφορά, που έδειχνε τις έντονες και εμφανέστατες σωματικές και ψυχικές του «αδυναμίες», τα «πάθη» του, με θράσος, που προκαλούσε συστηματικά και συνειδητά την τοπική κοινωνία, που μεθούσε, που ξενύχταγε, που κυκλοφορούσε με περίεργη...αμφίεση (απάδουσα όχι μόνο σε κληρικό, αλλά σε κάθε απλό πολίτη), που χυδαιολογούσε στα καφενεία, αλλά ακόμη και από την Ωραία Πύλη, που δεν σεβάστηκε ο αθεόφοβος ούτε το Ιερό Ευαγγέλιο (Βαραβάς κ.λπ.), που από την πρώτη στιγμή άρχισε με απίστευτη βουλιμία να ψάχνει τα παλιά και πολύτιμα κειμήλια της εκκλησία μας και εκείνης του Σκαδού, τι περιμένατε άλλο να πράξει για να τον...μεταθέσετε; Και γιατί Σεβασμιότατε τον ΜΕΤΑΘΕΣΑΤΕ και δεν τον παραπέμψατε στην Δικαιοσύνη ως ακατάλληλο και επικίνδυνο να φορεί ράσο; Γιατί τον αφήσατε να φύγει ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΣ και ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟΣ;
Η οργή, η έκπληξη και η απογοήτευση που προκαλεί σε κάθε Κωμιακίτη η ανακοίνωση του μητροπολίτη Παροναξίας δεν έχει πλέον όρια. Πολύ περισσότερο προκαλεί όλους όσοι, όπως εμείς, αλλά και πολλοί άλλοι, από την αρχή της εμφάνισης αυτού του ρασοφόρου στην Κωμιακή, δημόσια είχαμε καταγγείλει τις περίεργες «αρχαιολογικές», κοινωνικές και λοιπές, τουλάχιστον περίεργες, δραστηριότητές του.
Απαιτούμε από τη μητρόπολη Παροναξίας και τον ίδιο τον μητροπολίτη, ως οφείλουν, άμεσα και πειστικά να δώσουν σαφείς απαντήσεις για το μεγάλο αυτό σκάνδαλο και συγκεκριμένα:
1) να δώσουν στη δημοσιότητα τα έγγραφα με βάση τα οποία ο μητροπολίτης, όπως αναφέρει, τον κάλεσε σε απολογία και τις «ποινές» που του επέβαλε.
2) να δώσουν στη δημοσιότητα τον κατάλογο των κειμηλίων που μετέφερε ο «παπάς» ΠΑΡΑΝΟΜΑ στην Αθήνα, τον τίτλο και τη διεύθυνση τουπιστοποιημένου και νόμιμου εργαστηρίου συντήρησης που τα παρέδωσε.
3) να παραδοθούν στην Επιτροπή των φορέων της Κωμιακής όλα τα σχετικά με τα παραπάνω έγγραφα, όπως: τα πρακτικά παραλαβής και παράδοσης των κειμηλίων με τα ονόματα εκείνων που τα παρέδωσαν και εκείνων που τα παρέλαβαν, το εργαστήριο που τα συντήρησε, την άδεια λειτουργίας και πιστοποίησης αυτού του εργαστηρίου, τα δελτία αποστολής και τα τιμολόγια που κόπηκαν, τις βεβαιώσεις του εργαστηρίου για τις εργασίες που έκανε πάνω στα κειμήλια και ό, τι άλλο σχετικό.
4) Η μητρόπολη Παροναξίας με επίσημο έγγραφό της, δημόσια και πειστικά, με επιστημονικά δεδομένα και ντοκουμέντα, να διαβεβαιώσει τον λαό της Κωμιακής και του Σκαδού ότι τα κειμήλια αυτά επεστράφησαν στους ναούς ΟΛΑ και τα ίδια και όχι αντίγραφά τους.
5) να διαβεβαιώσει δημόσια ότι ο λογαριασμός με τα χρήματα που είχε αφήσει με δωρεά της πριν από πολλά χρόνια αείμνηστη συγχωριανή μας παραμένει ακέραιος και δεν πειράχτηκε από αυτόν τον «παπά», που επιχείρησε να τον βάλει στο χέρι.
Εκφράζουμε τέλος τη συμπαράστασή μας στις οικογένειες των παιδιών του Μενιδίου, στο σώμα και την ψυχή των οποίων ασέλγησε, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των αρμόδιων αστυνομικών και δικαστικών αρχών, ο ρασοφόρος αυτός και ευχόμαστε από καρδιάς να μην υπάρχουν στο χωριό μας παιδιά που βίωσαν αυτή την κτηνώδη συμπεριφορά.
Δηλώνουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι ξεκινήσαμε μια προσπάθεια έρευνας όλων των παράνομων δραστηριοτήτων αυτού του «κληρικού» και δεν θα σταματήσουμε μέχρι να έρθουν όλα στο φως και να φθάσουν στη Δικαιοσύνη.
Κωμιακή 15 Μαρτίου 2012-03-15
Η επιτροπή
Ιάκωβος Μπαρδής Πρόεδρος Τοπικής Κοινότητας Κορωνίδας
Αντώνης Αλιμπέρτης πρώην Πρόεδρος Κοινότητας Κορωνίδας
Νίκος Λεβογιάννης φιλόλογος-πρώην Βουλευτής
Να σημειωθεί ότι είχε προηγηθεί επιστολή της πιο πάνω επιτροπής και απάντηση της Ιεράς Μητρόπολης Παροναξίας, η οποία όπως φαίνεται εξόργισε τα μέλη της; επιτροπής των Κωμιακιτών με αποτέλεσμα να αντεπιτεθούν με σκληρό τρόπο στον Μητροπολίτη Καλλίνικο.
Πιο κάτω το video απο τον εσπερινό της Θεοσκέπαστης κατα τη διάρκεια του οποίου ο Καλλίνικος υμνεί τον "ρασοφόρο" Ρενέση.
(το δημοσίευμα του ΒτΝ -φύλλο154- πριν την απαντητική επιστολή της επιτροπής των Κωμιακιτών)
Να σημειωθεί ότι είχε προηγηθεί επιστολή της πιο πάνω επιτροπής και απάντηση της Ιεράς Μητρόπολης Παροναξίας, η οποία όπως φαίνεται εξόργισε τα μέλη της; επιτροπής των Κωμιακιτών με αποτέλεσμα να αντεπιτεθούν με σκληρό τρόπο στον Μητροπολίτη Καλλίνικο.
Πιο κάτω το video απο τον εσπερινό της Θεοσκέπαστης κατα τη διάρκεια του οποίου ο Καλλίνικος υμνεί τον "ρασοφόρο" Ρενέση.
(το δημοσίευμα του ΒτΝ -φύλλο154- πριν την απαντητική επιστολή της επιτροπής των Κωμιακιτών)
Ανακρίσεις για τον Αρχιμανδρίτη Ρενέση, στην Κωμιακή.
Δυσαρέσκεια για την στάση του μητροπολίτη Παροναξίας με απάντηση και «συγγνώμη» από την ιερά μητρόπολη
Ανακρίσεις διενεργούσε αυτές τις μέρες στην Κωμιακή κλιμάκιο αστυνομικών από το Α.Τ. Φιλωτίου σχετικά με τις δραστηριότητες του ρασοφόρου Θεόκλητου Ρενέση την περίοδο που ήταν «παπάς» στο χωριό. Εν τω μεταξύ έγινε συγκέντρωση των τοπικών φορέων του χωριού το βράδυ της Παρασκευής 9 Μαρτίου, προκειμένου να συζητήσουν τις ενέργειες που πρέπει να κάνουν από δω και πέρα. Στη συνάντηση εκφράστηκε από πολλούς εντονότατη δυσαρέσκεια για τη στάση του μητροπολίτη Παροναξίας, ο οποίος αδιαφορούσε στις αλλεπάλληλες διαμαρτυρίες και καταγγελίες που είχαν γίνει από την αρχή στον ίδιο εναντίον του «παπά». Ο δεσπότης όπως λέχτηκε απαντούσε ότι, αν θα τον πάρει από εκεί, θα τους αφήσει χωρίς παπά. Αποφασίστηκε η σύσταση μιας Επιτροπής από τον Μάκη Μπαρδή σημερινό Πρόεδρο του χωριού, τον Αντώνη Αλιμπέρτη πρώην Πρόεδρο και τον Νίκο Λεβογιάννη πρώην Βουλευτή. Και οι τρεις είχαν γραπτά και προφορικά από τις αρχές του 2010 καταγγείλει στον Δεσπότη τον «παπά», χωρίς να βρουν ανταπόκριση. «Ο δεσπότης δεν προέβη σε καμιά ενέργεια, αντίθετα τον επαίνεσε από άμβωνος στον πανηγυρικό εσπερινό της εορτής της Θεοσκέπαστης στις 7 Σεπτεμβρίου 2010» όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν κάτοικοι και τα μέλη της επιτροπής. Τόσο ο πρώην Βουλευτής, όσο και ο πρώην Πρόεδρος του χωριού είχαν καταγγείλει τον παπά και με ανακοινώσεις τους στην εφημερίδα «Κορωνίδα» την Άνοιξη του 2010. Επίσης όπως έχει πολλές φορές δηλώσει ο πρώην Βουλευτής, μετά τη δημοσίευση στην «Κορωνίδα» του άρθρου του για τις παράνομες και καταστροφικές επεμβάσεις του «παπά» στη Θεοσκέπαστη, στον Άη Γιώργη του νεκροταφείου και για την παράνομη μεταφορά στην Αθήνα πολλών δεκάδων πολύτιμων ιστορικών κειμηλίων της εκκλησίας, δέχτηκε τηλεφωνική διαμαρτυρία από τον ίδιο τον μητροπολίτη, στον οποίο όμως ο ίδιος απάντησε ότι την επόμενη φορά που ο «παπάς» θα εκτραπεί, θα πάει κατευθείαν στον Εισαγγελέα. Για το θέμα αυτό έχει εκδώσει δελτίο τύπου η Ιερά Μητρόπολη Παροναξίας, το οποίο μεταξύ άλλων αναφέρει «..Ἀπό τόν Σεπτέμβριο τοῦ 2008 που ἡ Ἐνορία τῆς Κωμιακῆς Νάξου κενώθηκε γιά ἐνάμιση περίπου χρόνο μέ συνεχῆ ὅμως τήν πίεση ἐκ μέρους τῶν κατοίκων γιά ἐξεύρεση καί τοποθέτηση μονίμου Ἐφημερίου πού θά διέμενε στό χωριό ὥστε νά καλύπτονται χωρίς δυσκολίες ὅλες οἱ λειτουργικές ἀνάγκες τῆς Ἐνορίας, … ἐμφανίσθηκε ὁ ἐν λόγῳ Κληρικός πού ὑπηρετοῦσε στήν Ἱερά Μητρόπολη Καρπενησίου καί εἶχε πληροφορηθεῖ ἀπό τήν προκήρυξη τῶν κενῶν ὀργανικῶν θέσεων στό Περιοδικό «ΕΚΚΛΗΣΙΑ» καί στό Διαδίκτυο καί ὑπέβαλε αἴτηση γιά τήν πρόσληψή του… Ἐπειδή δέν γνώριζε ὁ Σεβασμιώτατος τόν ἐν λόγῳ Κληρικό πρίν ὁποιαδήποτε ἀπόφαση τόν ἔστειλε νά τελέσει τήν Θεία Λειτουργία μία Κυριακή στήν Κωμιακή καί αὐθημερόν καθώς καί τήν ἑπομένη δέχθηκε πολλά τηλεφωνήματα ἀπό Κωμιακίτες πού ζητοῦσαν νά τοποθετηθεῖ “αὐτός ὁ παπάς πού ἦρθε σήμερα στήν Κωμιακή γιατί λειτούργησε πολύ ὡραῖα καί ἦταν ἐγκάρδιος μέ ὅλους”. Παρά ταῦτα ἄν καί εἶχε προκηρυχθεῖ ἡ θέση διορίσθηκε «προσωρινός Ἐφημέριος» καί ἀφοῦ εἶχε διαβιβασθεῖ ὁ ἀτομικός του φάκελλος ἀπό τήν Μητρόπολη Καρπενησίου πού δέν περιλάμβανε κανένα ἐπιλήψιμο στοιχεῖο γιά κάποιο παράπτωμα. Ἀπό τόν Φεβρουάριο λοιπόν τοῦ 2010 ὑπῆρχε μεγάλη ἱκανοποίηση ἀπό τούς ἐκκλησιαζομένους ... Στήν πορεία ὅμως ἄρχισαν νά δημιουργοῦνται προβλήματα λόγῳ κυρίως τοῦ ὁρμητικοῦ τοῦ χαρακτήρα του καθώς καί τῆς ὑπερδραστηριότητάς του, μέ βιασύνη καί χωρίς νά ἐνημερώνει συνήθως πάνω σέ ἔργα τοῦ Ναοῦ ὅπως βάψιμο τοίχων, διόρθωση καί συντήρηση Ἱερῶν Σκευῶν, ἀνακαίνισηἘξωκκλησίων κ.λ.π. Ἀμέσως ὁ Σεβασμιώτατος τόν κάλεσε νά δώσει ἐξηγήσεις καί μετά ἀπό δημοσίευμα Ἐφημερίδος γιά τά θέματα αὐτά ὁ Σεβασμιώτατος τοῦ ζήτησε καί γραπτῶς νά ἀπολογηθεῖ. Στήν συνέχεια μεσολάβησε ἕνα ὀλιγόμηνο διάστημα χωρίς ἰδιαίτερα προβλήματα. Πρός τό τέλος ὅμως τοῦ 2010 καί ἀρχές τοῦ 2011 τά προβλήματα ὀξύνθηκαν ἐξ ἀφορμῆς τῆς ἀντιπαραθέσεώς του γιά τό ἰδιοκτησιακό καθεστώς τοῦ Πνευματικοῦ Κέντρου τῆς Ἐνορίας. Μέ ἀφορμή δέ τήν ἀνάγνωση διαφορετικοῦ Εὐαγγελικοῦ ἀναγνώσματος ἀπό τό προβλεπόμενο τήν Κυριακή 25/01/2011 (γεγονός πού καταγγέλθηκε στήν Μητρόπολη) ὁ Σεβασμιώτατος τοῦ ζήτησε γραπτές ἐξηγήσεις καί στίς 03/02/2011 πραγματοποιήθηκε συνάντηση 6-7κατοίκων τῆς Κωμιακῆς μεταξύ τῶν ὁποίων ὁ ἀπερχόμενος καί ὁ νεοεκλεγείς τότε Πρόεδρος τῆς Τοπικῆς Κοινότητας Κορωνίδας. Ὁ Σεβασμιώτατος ἄκουσε μέ προσοχή τίς διαμαρτυρίες καί καταγγελίες τῆς Ἐπιτροπῆς γιά τήν αὐταρχική, αὐθαίρετη καί ἀνάρμοστη συμπεριφορά του καί τό αἴτημα της γιά μετάθεσή του καί δήλωσε ὅτι θά ἐπιληφθεῖ τοῦ θέματος. Στίς καταγγελίες δέν ὑπῆρχαν στοιχεῖα ἀπό τίς βαρύτατες κατηγορίες πού τώρα τοῦ ἀπαγγέλθηκαν, παρά μόνο ἔμμεσες ὑπόνοιες γιά τό ἦθος καί τήν ψυχική ἰσορροπία του λόγῳ τῆς θυμώδους καί ἐριστικῆς (ἰδιαίτερα κατά τό τελευταῖο διάστημα) συμπεριφορᾶς του. Παρά ταῦτα (ἐπειδή εἶχε ἀναρτηθεῖ ἐν τῷ μεταξύ καί ἕνα κείμενο σέ ἱστοσελίδα ἐναντίον του) ὁ Σεβασμιώτατος τοῦ ἔδωσε ἄμεσα τήν ἐντολή ὄχι μόνο νά μη ξαναλειτουργήσει στήν Κωμιακή ἀλλά καί νά ἀναζητήσει ἄλλη Μητρόπολη ἐντός 15 ἡμερῶν ὥστε νά μετατεθεῖ διότι εἶχε πλέον ὑπάρξει δυσαρμονία, ὀξύτητα καί ἔνταση μέ μεγάλο μέρος τοῦ ποιμνίου του. Καί ἀναφέρουμε μεγάλο μέρος διότι πρέπει νά σημειωθεῖ ὅτι καθ΄ ὅλο τό διάστημα αὐτό καί ἰδιαίτερα μετά τήν ἐντολή ἀπομακρύνσεώς του, ἡ Ἱερά Μητρόπολη κατακλυζόταν ἀπό τηλεφωνήματα, ἀνδρῶν καί γυναικῶν, (ὄχι ἀνωνύμων καί ἀγνώστων) πού διαμαρτύρονταν γιά τήν ἐνδεχόμενη ἀπομάκρυνση τοῦ Ἱερέα τους ὑποστηρίζοντας ὅτι ὁ Σεβασμιώτατος δέν θά ἔπρεπε νά ἐπηρεασθεῖ ἀπό τούς κατηγόρους του καί να ὑποχωρήσει. Ἄμεσα λοιπόν (ἐντός τοῦ ἰδίου μηνός Φεβρουαρίου) βρέθηκε ἡ λύση τῆς μεταθέσεώς του στήν Μητρόπολη Ἰλίου στήν ὁποία καί κοινοποιήθηκε πλήρης ὁ ἀτομικός του φάκελλος καί ἔτσι ἀπολύθηκε ὀριστικά ἀπό 01-03-2011. Καμμία λοιπόν ἀδιαφορία, κάλυψη, ἀδράνεια ἤ ἔστω καθυστέρηση δέν ὑπῆρξε. Ἀντίθετα ἡ ἀντίδραση τῆς Μητροπόλεως ἦταν ἄμεση καί ἀποφασιστική, δεδομένου μάλιστα ὅτι ἡ μετάθεση Κληρικοῦ ἀπαιτεῖ κατά τόν Νόμο συγκεκριμένη διαδικασία. Ἄν μάλιστα ὑπῆρχαν ἐπώνυμες καί ἐνυπόγραφες καταγγελίες γιά πράξεις ποινικά ἤ ἔστω ἐκκλησιαστικά κολάσιμες θά γινόταν ἄμεση παραπομπή του σέ τακτικές ἀνακρίσεις καί Ἐπισκοπικό Δικαστήριο. Τό σφάλμα ὑπῆρξε στήν πρόσληψή του ὄχι διότι εἴχαμε κατηγορίες ἐναντίον του καί τίς καλύψαμε ἀλλά διότι δέν τόν γνωρίζαμε. . Δέν διεκδικοῦμε τό ἀλάθητο τῶν ἐνεργειῶν μας γι΄αὐτό καί (ἄν καί δέν τυγχάνει Κληρικός τῆς Μητροπόλεως μας) ζητᾶμε συγγνώμη γιά τό συγκεκριμένο λάθος καί τό σκάνδαλο πού δημιουργήθηκε ἐξ αἰτίας του. Ἦταν ὅμως ἀποτέλεσμα πρῶτον τῆς δικαιολογημένης μέν ἀλλά φορτικῆς πιέσεως γιά τοποθέτηση μονίμου Ἐφημερίου στήν Κωμιακή, δεύτερον τῆς ἐξαγγελίας ἀπό τό 2010 (καί λόγῳ τῆς οἰκονομικῆς κρίσης) περιορισμοῦ μέχρι καί παύσεως τῆς δυνατότητας διορισμοῦ νέων Κληρικῶν καί τρίτον τῆς ἀγωνίας τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως νά καλύψει λειτουργικά πλήρως τό ἱστορικό χωριό τῆς Κωμιακῆς πού δεσπόζει στήν ὀρεινή Νάξο καί ἔχει ἀναδείξει μεγάλες προσωπικότητες.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου