Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Παρέα με τα…ποντίκια τα Παιδιά στο ΚΔΑΠ - Μεταστεγάζονται άμεσα στην Παιδική Βιβλιοθήκη… ;;


 Τριτοκοσμικές είναι  οι συνθήκες που επικρατούν στο χώρο που υλοποιείται το πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης παιδιών, στο ΚΕΓΕ. Η κατάσταση αυτή οδήγησε αρκετούς γονείς να διακόψουν  τη συμμετοχή των παιδιών τους στις δράσεις του ΚΔΑΠ(ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ)ΝΑΞΟΥ.
 Από τον Ιανουάριο  και επειδή τα σημάδια εγκατάλειψης και επικινδυνότητας του κτιρίου  ήταν εμφανέστατα, ο πρόεδρος της Κοινωφελούς επιχείρησης Στέλιος Μαυρογιαννόπουλος, με έγγραφό του στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, ζητούσε τον έλεγχο στατικότητας του κτιρίου. «Από την πρώτη ημέρα που αναλάβαμε τη διοίκηση της κοινωφελούς επιχείρησης, εκτός των άλλων, διαπιστώσαμε και τις απαράδεκτες και τριτοκοσμικές συνθήκες φιλοξενίας των παιδιών του 
ΚΔΑΠ. Είμαστε ηθικά υποχρεωμένοι ...  
να βρούμε άμεση λύση στην κτιριακή εγκατάσταση του προγράμματος ΚΔΑΠ, τόσο απέναντι στα παιδιά που φιλοξενούνται και στους γονείς τους, όσο και απέναντι στους υπαλλήλους που παρότι παραμένουν για 16 μήνες απλήρωτοι, εργάζονται με ξεχωριστό ζήλο αλλά και αγάπη για την επιτυχή εκτέλεση του προγράμματος» δηλώνει ο πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης Στέλιος Μαυρογιαννόπουλος και καταλήγει «από ημερών πραγματοποιήθηκαν συσκέψεις επί συσκέψεων, για να βρεθεί άμεση λύση στο από 5ετίας ανεκπλήρωτο αίτημα μετεγκατάστασης. Με την αρωγή και αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων και των αντιδημάρχων Μανόλη Πολυκρέτη και Δημήτρη Λιανού, καταλήγουμε στη λύση μεταστέγασης στην παιδική-εφηβική βιβλιοθήκη, στην περιοχή Γρόττα, κτίριο κατάλληλα διαμορφωμένο για ανάλογες δράσεις, που πληροί τις προϋποθέσεις ασφάλειας και αξιοπρεπούς φιλοξενίας των παιδιών. Βρισκόμαστε στο στάδιο να ξεπεραστούν κάποια νομικά και πρακτικά προβλήματα, ώστε στο αμέσως προσεχές διάστημα να πραγματοποιηθεί η μεταστέγαση. Ο αμέσως επόμενος στόχος μας είναι η απόκτηση υπολογιστών και σύγχρονων κατάλληλων παιχνιδιών, ώστε να απασχολούνται τα παιδιά δημιουργικά και να επιτευχθεί η σωστή και ισόρροπη πνευματική και συναισθηματική τους ανάπτυξη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: