Εκφράζουμε τον αποτροπιασμό μας για την άνανδρη επίθεση κατά μελών του ΚΚΕ από τους
τραμπούκους νεοναζιστές. Δυο ερωτήματα προκύπτουν από το συμβάν:
1. Ως πότε η Αστυνομία θα παρακολουθεί και δεν θα επεμβαίνει; Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Προστασίας Πολίτη οφείλει να επιβάλλει το νόμο που διασφαλίζει την κοινωνική ειρήνη και ισορροπία.
2. Ως πότε κάποια κόμματα του Ελληνικού Κοινοβουλίου θα δρουν μυωπικά για μικροπολιτικά οφέλη; Όποιος πιστεύει ότι η Χ.Α είναι κίνδυνος μόνο για τους «άλλους», κάνει λάθος. Εδώ και πολύ καιρό έχουμε επισημάνει τη στροφή της Χ.Α, η οποία πια καλλιεργεί τη μισαλλοδοξία όχι μόνο απέναντι σε κάθε αλλοεθνή, αλλά και απέναντι σε όποιον Έλληνα «τολμά» να σκέφτεται διαφορετικά απ αυτήν, απέναντι στην Κοινοβουλευτική Δημοκρατία.
Ο O ελληνικός λαός και ιδίως η νέα γενιά, με οδηγό την περήφανη δημοκρατική ιστορία του τόπου οφείλει να δώσει μια ενιαία σκληρή απάντηση στους νεοναζιστές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου