Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Εξώδικο προς ΣΔΟΕ κατέθεσε ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Φώτης Χατζηδιάκος για τα περι "παράνομου πλουτισμού"

ΕΝΏΠΙΟΝ ΚΆΘΕ ΑΡΜΌΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΊΟΥ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΉΣ ΑΡΧΉΣ
ΕΞΏΔΙΚΗ ΔΉΛΩΣΗ – ΠΡΌΣΚΛΗΣΗ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΊΑ 
Φώτη Χατζηδιάκου του Στέργου, δικηγόρου και κατοίκου Ρόδου, οδός Δημητρίου Θέμελη αρ.83   ΠΡΟΣ:
Περιφερειακή Διεύθυνση Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (Σ.Δ.Ο.Ε.) Νοτίου Αιγαίου, που εδρεύει στην Ρόδο, νόμιμα εκπροσωπούμενο από τον Προϊστάμενο του κ.κ.Λαουδίκο
ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΜΕΝΗ 1) Στο Υπουργείο Οικονομικών, που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Καραγεώργη Σερβίας αρ.8, και εκπροσωπείται νόμιμα από τον κ. Υπουργό Οικονομικών
2) Στο Ειδικό Γραμματέα Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος, κ.Στυλιανό Στασινόπουλο, που εδρεύει επί της οδού Πειραιώς 207 & Αλκίφρονος 92, 11853 Αθήνα
Στις 13 Ιανουαρίου 2013 στην εφημερίδα «ΕΘΝΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ», τόσο στο πρώτο φύλλο αυτής όσο και στο ένατο, δημοσιεύτηκε άρθρο με τίτλο «Το μεγάλο φαγοπότι» και «Στο στόχαστρο 105 δημάρχοι για σκάνδαλα» Μεταξύ των ελεγχόμενων πολιτικών προσώπων που αναφέρονται σε ένθετη
στήλη στην σελίδα έντεκα της ίδιας εφημερίδας με τίτλο «ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ» αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι ελέγχεται και ο κ.Χατζηδιάκος Φώτιος, Αντιπεριφερειαρχης Νοτίου Αιγαίου και ακολούθως παρατίθεται απόσπασμα εγγράφου του Σ.Δ.Ο.Ε. με το ακόλουθο περιεχόμενο:
«Θέμα : Διερεύνηση υποθέσεων πολιτικών προσώπων
Σχετικό : Το υπ’ αριθμ. πρωτ. 36/29-08-2012 έγγραφο του Υπουργείου- Αυτοτελές Γραφείο Κοιν.Ελέγχου.
Επειδή στο άνω παρατιθέμενο απόσπασμα εγγράφου της Περιφερειακής Διεύθυνσης Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (Σ.Δ.Ο.Ε.) Νοτίου Αιγαίου αναγράφεται ότι ελέγχομαι για «δικηγορικά στοιχεία» και όχι ως Αντιπεριφερειάρχης, πλην όμως το γενικότερο δημοσίευμα της εφημερίδας (που αναπαράχθηκε απ’ όλα τα περιφερειακά μέσα, γραπτού και ηλεκτρονικού τύπου) εστιάζεται σε αιρετούς που φέρονται ως «αδικαιολογήτως πλουτίσαντες» από «διαχείριση δημοσίου χρήματος» δημιουργείται η λανθασμένη εντύπωση ότι η αναφορά του ονόματος μου εμπίπτει στην κατηγορία αυτή με αποτέλεσμα να θίγεται βάναυσα η τιμή και η υπόληψή μου, να προσβάλλεται ανεπανόρθωτα η δική μου προσωπικότητά και της οικογένειας μου.
Επειδή ως κατέχων θεσμική θέση διευκρινίζω ότι κατά την διάρκεια της 14ετούς θητείας μου στο Β΄βαθμό Αυτοδιοίκησης, είτε ως Πρόεδρος του Νομαρχιακού Συμβουλίου, είτε ως Αντινομάρχης Πρωτογενούς Τομέα, είτε ως Αντιπεριφερειάρχη Δωδεκανήσου, ουδέποτε διαχειρίστηκα δημόσιο χρήμα και επομένως δεν εμπίπτω στην κατηγορία των πολιτικών προσώπων που ελέγχονται για δήθεν «παράνομο πλουτισμό».
Επειδή ο τρόπος με τον οποίο διέρρευσαν τα άνω δημόσια έγγραφα που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα, πριν καν γνωστοποιηθούν στον ελεγχόμενο είναι προφανώς παράνομος.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΌΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Α) Διαμαρτύρομαι για τον παράνομο τρόπο που διέρρευσαν δημόσια έγγραφα αναφερόμενα σε προσωπικά μου δεδομένα, πριν κληθώ να λάβω γνώση αυτών και πριν παράσχω κάθε μορφής διευκρινίσεις που προβλέπεται από τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και το Σύνταγμα.
Β) Σας δηλώνω ότι είμαι στην διάθεση της Υπηρεσίας Σας , οποτεδήποτε κληθώ να παράσχω κάθε μορφής στοιχεία, εξηγήσεις, που αφορούν την φορολογική και περιουσιακή μου κατάσταση, θεωρώντας ότι οι φορολογικοί και κάθε μορφής έλεγχοι είναι όχι απλώς θεμιτοί και ευπρόσδεκτοι αλλά και επιβεβλημένοι.
Γ) Σας καλώ να μου γνωστοποιήσετε άμεσα εγγράφως αν ο έλεγχος που διενεργείται στην Υπηρεσία Σας αναφέρεται στην επαγγελματική μου ιδιότητα ως δικηγόρου και όχι στις ιδιότητές μου ως Πρόεδρος του Νομαρχιακού Συμβουλίου, Αντινομάρχη Δωδεκανήσου και τώρα Αντιπεριφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου.
Σε περίπτωση αρνήσεως σας θα προβώ σε κάθε νόμιμη ενέργεια για την προστασία της τιμής και της υπόληψής μου από την άνω κατάφορη προσβολή της προσωπικότητάς μου.
Με την επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματος μου αρμόδιος δικαστικός επιμελητής, παραγγέλλεται να επιδώσει νόμιμα και εμπρόθεσμα την παρούσα μου, προς αυτόν που απευθύνεται, προς γνώση αυτού και για τις έννομες συνέπειες, αντιγράφοντας το περιεχόμενό της στην έκθεση επίδοσης αυτού.
Ρόδος 16-01-2013
Ο Εξωδίκως Δηλών


Δεν υπάρχουν σχόλια: