Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Δύο Σέρβες, σαν τα κρύα νερά, έτοιμες (?) για την μεγάλη ιδέα του Πανναξιακού

Ντάνιτσα Ραντένκοβιτς και
Ιβάνα Κούζουντζιτς
ΜΕΓΕΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΑΞΟ
Η Νάξος έχει την μοναδική ικανότητα να γοητεύει τους καλεσμένους της. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για γοητευτικές αθλήτριες οι οποίες βρέθηκαν στο νησί προσκεκλημένες του προπονητή του Πανναξιακού Ζόραν Κόβαζιτς και βρέθηκαν υπό τις φτερούγες των ανθρώπων που στελεχώνουν την διοίκηση της ομάδας. Για επτά ημέρες γνώρισαν κάθε γωνιά του νησιού, είχαν την τύχη ο
καιρός να είναι σύμμαχός τους και έκαναν μπάνιο στις ωραιότερες και πιο διάσημες παραλίες. Λάτρεψαν την κουζίνα του νησιού και χόρεψαν με τη ψυχή τους. Όμως, δεν έχασαν την ευκαιρία να προπονηθούν υπό τις οδηγίες του προπονητή Ζόραν Κόβαζιτς, μάλιστα, η Ραντένκοβιτς έχει συνεργαστεί με τον Σέρβο τεχνικό στα πρώτα της βήματα και είχαν την ευκαιρία να δείξουν μερικά από τα μυστικά του αθλήματος στα νεαρά κορίτσια που γυμνάζονται στα τμήματα υποδομής του Πανναξιακού...

Προϋποθέσεις
Ο λόγος για τις Ντάνιτσα Ραντένκοβιτς (πασαδόρος) και Ιβάνα Κούζουντζιτς (ακραία) οι οποίοι ολοκλήρωσαν το επταήμερο παραμονής τους στη Νάξο. Η 22χρονη Ραντένκοβιτς αγωνίζεται στη θέση της πασαδόρου, είναι μέλος της Εθνικής Σερβίας και πριν από 20 ημέρες άφησε την γερμανική Σβέριν για την Πολωνική Μουσίνιανκα, ενώ η 28χρονη Κούζουντζιτς αγωνίζεται ως διαγώνια έχει αμερικάνικη παιδεία καθώς έπαιξε για τέσσερα χρόνια στο κολέγιο (SouthCarolina) και στη συνέχεια πέρασε από Φιλανδία και Ιταλία πριν επιλέξει ως τελευταίο σταθμό της έως τώρα καριέρας της την Γαλλική Καμπέρ όπου ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις της... Αμφότερες αποδείχτηκαν λάτρεις της Ιταλίας αλλά αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο να αγωνιστούν στην Ελλάδα αρκεί να υπάρχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις: ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, προπονητής και χρηματικές απολαβές. Εάν υπάρχουν αυτές τότε δεν θα έλεγαν όχι να φορέσουν φανέλα ελληνικής ομάδας...

Πανέμορφα
Ας δούμε όμως τι είπαν οι δύο αθλήτριες... Εν αρχή η Ραντένκοβιτς η οποία και έχει άμεση σχέση με τον προπονητή του Πανναξιακού, Κόβαζιτς καθώς όπως αναφέραμε είχαν συνεργασία στην αρχή της καριέρας της... Και όπως μας αναφέρει μιλώντας και λίγα ελληνικά (σ.σ. «η μητέρα μου ξέρει καλά ελληνικά και έτσι έμαθα κι εγώ μερικές λέξεις» όπως δηλώνει γελώντας) σχετικά με τη καριέρα της «πέρασα από Ιταλία και Γερμανία, τώρα υπέγραψα συμβόλαιο με ομάδα της Πολωνίας. Εάν έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα σε Ιταλία και Γερμανία θα έλεγα Ιταλία καθώς είναι πιο κοντά στην δική μας κουλτούρα. Είναι άνετοι, φιλικοί άνθρωποι σε αντίθεση με τους Γερμανούς που θέλουν τα πάντα να είναι σε μία σειρά και δεν ανέχονται τους αυθορμητισμούς». Σχετικά με την Ελλάδα τόνισε «χάρη στη μητέρα μου αγάπησα την Ελλάδα αλλά έχω ταξιδέψει για διακοπές μόνο στην Χαλκιδική και βέβαια στην Αθήνα. Μου αρέσει η χώρα σας και είχα όμορφες αναμνήσεις από την προηγούμενη παρουσία μου»... Και βέβαια η κουβέντα γύρω από τη Νάξο και τον Πανναξιακό «ήταν πολύ όμορφη αυτή η εμπειρία καθώς συνδύασα προπόνηση και διακοπές. Αποδέχτηκα την πρόταση του πρώην προπονητή και δασκάλου μου, του κ. Κόβαζιτς και ήρθα. Πέρασα πανέμορφα. Δεν έχω λόγια για να περιγράψω αυτό που βίωσα αυτές τις ημέρες στο νησί. Οι άνθρωποι είναι φιλικοί, με το χαμόγελο συνεχώς στα χείλη με έκαναν από τη πρώτη στιγμή να νιώσω ότι ανήκω στην οικογένειά τους. Είδαμε τα μεγαλύτερα χωριά του νησιού (σ.σ. Φιλώτι, Απείρανθο) πήγαμε σε πολύ όμορφες παραλίες και το φαγητό είναι καταπληκτικό. Μόνο καλά λόγια μπορώ να πω για την παραμονή μου στη Νάξο». Και στο ερώτημα εάν θα μπορούσε να αγωνιστεί στον Πανναξιακό η απάντηση της 22χρονης πασαδόρου ήταν απόλυτα ρεαλιστική «για να επιλέξω μία ομάδα κοιτάζω την ποιότητα του πρωταθλήματος, το συμβόλαιο που μου προσφέρουν και εάν υπάρχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις ώστε να βελτιωθώ και ατομικά, με ενδιαφέρει ιδιαίτερα ποιος είναι ο προπονητής. Η Ελλάδα πριν από μερικά χρόνια είχε δυνατό πρωτάθλημα κι εάν επιστρέψει στις ψηλότερες θέσεις του Ευρωπαϊκού χάρτη τότε δεν θα έλεγα όχι στην προοπτική να αγωνιστώ εδώ και γιατί όχι και στη Νάξο»

Έκπληξη
Στη συνέχεια, ο λόγος στην 28χρονη Κούζουντζιτς, η οποία έχει μεγαλύτερη εμπειρία από το Ευρωπαϊκό βόλεϊ τονίζοντας «ότι κι εάν πω για το ιταλικό βόλεϊ είναι λίγο. Εκεί απολαμβάνουν κάθε λεπτό όχι μόνο το βόλεϊ και τον αθλητισμό αλλά την ίδια τη φή. Αισθάνεσαι ότι δεν εργάφσαι αλλά ότι περνάς πολύ όμορφα και το βόλεϊ έρχεται φυσιολογικά στη φύή σου». Μιλώντας για την Ελλάδα ανέφερε «μ' αρέσει πολύ έχω γυρίσει αρκετά νησιά αλλά είναι η πρώτη φορά που έρχομαι στη Νάξο κι αυτό οφείλεται στην φίλη μου Ντάνιτσα. Ημουν Λευκάδα, έμαθα ότι είναι στη Νάξο και αμέσως ήρθα. Είχα αρκετό καιρό να την δω και δεν ήθελα να την αφήσω μόνη της. Είμαστε πολύ καλές φίλες και ήταν μία ευκαιρία να περάσουμε ανέμελα μερικές ημέρες μαζ). Για εμένα η Νάξος ήταν πραγματική έκπληξη. Είμαι απίστευτα ενθουσιασμένη, από τη πρώτη στιγμή που κατέβηκα από το πλοίο ένιωσα πολύ όμορφα. Όμως δεν ξέρω εάν είμαστε τυχερές και συναντήσαμε τους κατάλληλους ανθρώπους ή όλοι οι Ναξιώτες είναι τόσο φιλικοί με τους ξένους επισκέπτες... Όπως κι εάν έχει είμαι κατενθουσιασμένη από όλους όσους συνάντησα εδώ στο νησί». Σχετικά, τέλος για την προοπτική να αγωνιστεί σε μία ελληνική ομάδα και τον Πανναξιακό απάντησε χωρίς περιστροφές «Όλα έχουν σχέση με τις προϋποθέσεις που υπάρχουν σε μία ομάδα και σε ένα πρωτάθλημα. Εδώ που είμαστε, είμαι δίπλα στη θάλασσα και ανάμεσα σε ανθρώπους που μου δείχνουν την αγάπη τους. Όμως, μιλάμε για δουλειά. Άρα θα πρέπει να κοιτάξω το συμβόλαιο, τις προοπτικές που υπάρχουν, τον προπονητή που έχει η ομάδα και εάν όλα αυτά με καλύπτουν τότε γιατί όχι;»
πηγή: ΚΥΚΛΑΔΙΚΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: