Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

ΝΙΚΟΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ: Αντί απάντησης στο σχόλιο προς εμένα του Απ. Ψαρρά

ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ... και μετεκλογικές ύβρεις απο το Φιλώτι !!!
Την παρακάτω επιστολή του πρώην προέδρου της κοινότητας Φιλωτίου και πρώην δημάρχου Δρυμαλίας κ. Βασιλάκη πήραμε σήμερα το πρωϊ και την δημοσιεύουμε αυτούσια. 
Η επιστολή αφορά την απάντηση Απ. Ψαρρά σε σχόλια Ν.Μπαμπούνη και Ν. Βασιλάκη για τον Βασ. Κρασσά
"Ουδέποτε εδώ και τριάντα χρόνια απάντησα στον Απ. Ψαρρά στις χυδαιολογίες, τις συκοφαντίες και τις ύβρεις του εναντίον μου. Του απαντούσε πάντα το τεράστιο έργο που κάναμε και για το οποίο έχει πάθει ψυχολογικό πατατρακ. Το βρίσκει μπροστά του όπου και αν κινηθεί στις
περιοχές του Φιλωτιού και του πρώην Δήμου Δρυμαλίας και υποφέρει. Βέβαια τα «κονόμησε» για τα καλά και φυσικά νόμιμα, αφού ήταν ο
εργολάβος των περισσότερων έργων, τα οποία τώρα λέει ότι στράβωσαν το χωριό μας. Με αυτή την έννοια πράγματι «έκανε πολλά έργα» και πρέπει να του το αναγνωρίσουμε !!
Στις προφορικές αντιπαραθέσεις με τον Βασ. Κρασσά λέει ότι μας έχει κατατροπώσει. Διάλογο και αντιπαράθεση με τον Κρασσά δεν είχαμε ποτέ, για τον απλούστατο λόγο ότι για επτά χρόνια που βρίσκονται στην εξουσία ουδέποτε έκαναν μια λαϊκή συνέλευση ή ανοικτή δημόσια συζήτηση για προγραμματισμό ή απολογισμό του ανύπαρκτου έργου τους, φαίνεται από συμπόνια στο πρόσωπο μου για να μη με κατατροπώσουν.
Τους ανήθικους υπαινιγμούς του Απ. Ψαρρά, πάνω σε θέματα διαφάνειας, εντιμότητας και ηθικής μου, ας τολμήσει να τους κάνει με σαφήνεια και χωρίς υπονοούμενα. Δεν το κάνει ο θρασύδειλος επειδή ξέρει πολύ καλά ότι η δικαιοσύνη θα τον περιποιηθεί, όπως τον έχει περιποιηθεί δύο φορές με καταδικαστικές αποφάσεις. Το 2010 που ο ίδιος ήταν πρόεδρος της ΑΡΙΑΔΝΗ Α.Ε. είχε στη διάθεση του όλα τα στοιχεία των υποτιθέμενων παρανομιών και θα μπορούσε να τα δημοσιοποιήσει. Αντ’ αυτού την περίοδο εκείνη βρισκόμενος ως κατηγορούμενος στο Εφετείο, για σε βάρος μου συκοφαντίες πάνω σε θέματα ηθικής και μη έχοντας κανένα αποδεικτικό στοιχείο, κατέθεσε στο δικαστήριο στις 14-4-2010 δήλωση, την οποία δημοσίευσε και στην εφημερίδα του, όπου ανέφερε.
Οι σε βάρος του κ. Βασιλάκη Νικολάου χαρακτηρισμοί μου, δεν αποτελούν αληθινά γεγονότα και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Τους ανακαλώ και αναγνωρίζω ότι ο κ. Βασιλάκης με τον οποίο έχω συνεργαστεί όταν ήταν πρόεδρος της κοινότητας Φιλωτίου και δήμαρχος Δρυμαλίας, εξ όσων εγώ γνωρίζω είναι έντιμος και ηθικός.
Καταλαβαίνετε γιατί δεν αξίζει να ασχοληθώ περισσότερο μαζί του. Για τα θέματα του Δήμου και του Φιλωτιού τους προκαλώ και τους προσκαλώ μόνο σε ανοικτές δημόσιες συζητήσεις."
Νικόλας Γ. Βασιλάκης

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: