Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΥΔΟΚΙΑΣ ΛΕΟΝΤΙΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΧΑΙΡΙΔΗ

Αγαπημένοι μου συμπατριώτες, η καταλυτική παρουσία του σπουδαίου αυτοδιοικητικού Γιάννη Μαχαιρίδη , το όραμά του για τον τόπο και ειδικά τα νησιά της περιφέρειάς μας, το ήθος και η τιμιότητα του, από τη μια, η αγάπη μου για το συνάνθρωπο και τον τόπο μας από την άλλη, αλλά και η επί 32 συναπτά έτη αγωνιστική πορεία του ...
πατέρα μου Γιώργου Λεόντιου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και όχι μόνο, αποτέλεσαν για μένα τις βάσεις για την απόφαση της υποψηφιότητάς μου . Θητεύοντας δίπλα σε ένα αψεγάδιαστο αγωνιστή τον πατέρα μου, διδάχτηκα την ανιδιοτελή αγάπη για τον τόπο μου και τους ανθρώπους του και την επιδίωξη ενός κύριου και αδιαπραγμάτευτου στόχου ,αυτόν της προόδου ,σε όλους τους τομείς και τις εκφάνσεις της.
Το δικό μου όραμα έχει να κάνει με τη βελτίωση των δομών και των κοινωνικών συνθηκών των νησιών μας, το σεβασμό και την αξιοπρέπεια των συμπολιτών μου και ιδιαίτερα την προσφορά ευκαιριών στους νέους ανθρώπους που αγωνιούν και παλεύουν καθημερινά για μια καλύτερη ζωή.
Θέλω να ξέρετε ότι δεσμεύομαι απέναντί σας στο να αφουκράζομαι καθημερινά τους προβληματισμούς και τις αγωνίες σας, τα θέλω και τις προοδευτικές σας σκέψεις , μεταφέροντάς τα αγωνιστικά με στόχο την υλοποίηση τους και τη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο για μας και τα παιδιά μας.

Πάντα κοντά σας
Ευδοκία Γ.Λεοντίου

Γεννημένη στην Αθήνα το 1968, η Ευδοκία Λεοντίου κόρη του επί 32 συναπτά έτη αυτοδιοικητικού και γνωστού για τους δημοκρατικούς του αγώνες Γιώργου Λεόντιου ,ζει στο Φιλώτι Νάξου και εργάζεται στο Υποθηκοφυλακείο της Χώρα Νάξου. Αποφοίτησε από το Τεχνικό και Επαγγελματικό Λύκειο της Νάξου και είναι κάτοχος πτυχίων της αγγλικής και της γαλλικής γλώσσας καθώς και της εξειδικευμένης χρήσης πληροφορικών μέσων. Υπήρξε μέλος συλλόγων και τοπικών φορέων της Νάξου και του χωριού της, Φιλώτι Νάξου, σήμερα δε δραστηριοποιείται δυναμικά στο Σύλλογο Υπαλλήλων Αμίσθων Υποθηκοφυλακείων, ενώ είναι μέλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Τραγαίας Νάξου, του ΑΜΣ Φιλωτίου Νάξου κ.λπ. Είναι μητέρα ενός δεκαπεντάχρονου αγοριού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: