Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Aρνητική διαφήμιση για την Ελλάδα - Τι δηλώνει η Υπουργός

Στην αφίσα ένα αγόρι με δάκρυα στα μάτια, κλαίει
λόγωτων επικείμενων διακοπών του στην Κρήτη.
Το σουηδικό ψυχαγωγικό πάρκο “Liseberg”, προτείνει: Μην στέλνετε τα παιδιά σας στην Κρήτη!!!
Daily Travelling News - Thu. Apr. 25, 2013Το Σουηδικό ψυχαγωγικό πάρκο “Liseberg” στο Γκέτεμποργκ, για να διαφημιστεί, έβγαλε το εξής διαφημιστικό σλόγκαν “Μερικά παιδιά αναγκάζονται να πάνε στη Κρήτη το καλοκαίρι –
Εγγυημένα χαρούμενα παιδιά στο πάρκο Liseberg”. Αυτά αναφέρει η αφίσα του πάρκου Liseberg, που κοσμούσε μέχρι χθες, τους 
δρόμους του Γκέτεμποργκ, στη Σουηδία, αλλά και την ιστοσελίδα της εταιρείας.
Για το συγκεκριμένο κείμενο της αφίσας η Ένωση Ξενοδόχων Χανίων, απέστειλλε επιστολή διαμαρτυρίας προςτ ον Πρέσβη της Σουηδίας στην Αθήνα, το Υπουργείο Εξωτερικών και το Υπουργείο Τουρισμού.
Στην επιστολή της προς την Υπουργό Τουρισμού κα Κεφαλογιάννη, ζητά την άμεση παρέμβασή της.
Σύμφωνα με τελευταία ενημέρωση, η αφίσα έχει βγεί, από το site της εταιρείας.
Banner_MallorcaΗ εταιρεία, σε απάντησή της υπογραμμίζει, ότι δεν ήταν στη πρόθεσή της να υποτιμήσει τη Κρήτη, αλλά αντίθετα, για τους Σουηδούς θεωρείται τόσο καλή η επιλογή της Κρήτης, για τις διακοπές τους που θέλησαν στο μυαλό των παιδιών, να συγκρίνεται με το συγκεκριμένο πάρκο.
Η συγκεκριμένη διαφημιστική εκστρατεία θα διαρκούσε περισσότερες από δύο βδομάδες και περιελάμβανε, μηνύματα, για τρείς δημοφιλείς προορισμούς των Σουηδών, τη Κρήτη, τη Μαγιόρκα και την Ιταλία.

Άμεση η παρέμβαση της Υπουργού Τουρισμού κας Όλγας Κεφαλογιάννη, σχετικά με την αρνητική για την Κρήτη διαφήμιση ψυχαγωγικού πάρκου της Σουηδίας “Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε την προσπάθεια ψυχαγωγικού πάρκου στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, να προσελκύσει πελάτες χρησιμοποιώντας αρνητικά έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό στην Ελλάδα, όπως είναι η Κρήτη”. Τονίζει σε ανακοίνωσή της η Υπουργός Τουρισμού.
Και συνεχίζει “Η συγκεκριμένη ενέργεια προκαλεί την εύλογη δυσαρέσκεια μας και για το λόγο αυτό είμαστε σε επαφή με την πρεσβεία μας στη Σουηδία, η οποία έχει ήδη προβεί σε όλες  τις ενδεδειγμένες ενέργειες. Θεωρούμε το διαφημιστικό μήνυμα μια άτυχη και κακόγουστη καμπάνια ιδιωτικού φορέα.
Η Ελλάδα στη Σουηδία έχει πολύ καλή εικόνα. Χιλιάδες Σουηδοί επισκέπτονται κάθε χρόνο τη χώρα μας. Σήμερα  βρίσκομαι στη Στοκχόλμη προκειμένου να ενισχύσω ακόμη περισσότερο αυτό το τουριστικό ρεύμα, καλώντας τους Σουηδούς να απολαύσουν τις διακοπές τους στην Ελλάδα.”



Δεν υπάρχουν σχόλια: